در حال بارگذاری

Amazon Photos

Amazon Photos جایگزین مناسبی برای Google Photos

در سال گذشته گوگل تصمیم سخت و بزرگی گرفت. سرویس Google Photos که قابلیت بکاپ عکس ها و فیلم های ما، با کیفیت بسیار زیاد و بدون محدودیت را داشت، تصمیم به محدود کردن حجمی این سرویس گرفت. بسیاری از کاربران، که عکس های خانوادگی چند ساله خود را در آن ذخیره می کردند دیگر هیچ راهی برای ذخیره امن عکس های پرتعداد خود نداشتند. از همین رو Amazon Photos با ارائه همین قابلیت، توانست جای این سرویس گوگل را پر کند. حال شما می توانید با استفاده از این سرویس، عکس های خود را بدون محدودیت حجمی ذخیره نمایید.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی با اپ ساز اپتو

با توجه به عدم وجود امنیت در ذخیره سازی عکس های خانوادگی و به طور کل عکس های مهم ما در هارد های امروزی، ذخیره سازی انها در سرویس های ابری امر بسیار مهمی است. هارد های فیزیکی می توانند گم شوند، خراب شوند یا حتی دزدیده شوند. از همین رو ما نیاز به فضایی داریم که بتوانیم این عکس های با ارزش را ذخیره نماییم. پیش از این گوگل با سرویس Google Photos امکان ذخیره سازی این تصاویر را، بدون محدودیت به ما می داد. با این حال از چند ماه گذشته این سرویس از دسترس خارج شده و به علت هزینه بر بودن این سرویس، گوگل تصمیم گرفت که محدودیت حجمی بر روی این سرویس بگذارد.

دیگر سرویس های ابری نیز در ازای تخصیص فضای ذخیره سازی، هزینه ای بصورت ماهانه درخواست می کنند که این مساله باعث می شود که بسیاری از کاربران، قید حفظ عکس های مهم خود را بزنند. حال شرکت بزرگ آمازون با ارائه Amazon Photos تصمیم گرفته که این کاربران را به اکوسیستم خود نزدیک نماید.

البته باید به این نکته توجه نمایید که عکس هایی که تا به حال در این سرویس ذخیره نموده اید پاک نخواهند شد و برای همیشه در Google Photos خواهند ماند. به همین دلیل نیازی به دانلود عکس های پرتعداد خود و ارسال آنها به Amazon Photos ندارید. با این حال بهتر است از این به بعد عکس های خود را در این سرویس ذخیره نمایید.

هنوز مشخص نیست که این سرویس تا چه زمانی به ارائه این سرویس به صورت نامحدود ادامه خواهد داد. با این حال بهتر است تا زمانی که وقت داریم، از این سرویس استفاده کرده و از عکس های خود بکاپی مطمئن بگیریم. شما می توانید به راحتی تصاویر موجود در این سرویس را با دوستان خود، از طریق لینک به اشتراک بگذارید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.