در حال بارگذاری

طراحی اندروید 12

نتیجه نظرسنجی: طراحی اندروید 12 محبوب ترین قسمت آن است

اگرچه دیگر اندروید از اسم شیرینی های مختلف برای نامگذاری نسخه های خود استفاده نمی کند، با این حال این نسخه از اندروید طراحی بسیار زیبا و شیرینی دارد. البته اسم رمز این نسخه از اندروید بستنی یخی است! در نظرسنجی ای که هفته گذشته در وبسایت Gsmarena برگزار شد، مشخص شد که طراحی اندروید 12 بین کاربران بسیار محبوب شده است.

اسم کد اندروید 13 مشخص شد | اندروید تیرامیسو Tiramisu

با نزدیک شدن زمان انتشار اندروید 12، طرفداران این سیستم عامل نیز به استفاده از آن اشتیاق بیشتری پیدا می کنند. در این نظرسنجی مشخص شده است که تنها 10 درصد از کاربران اندروید تمایل به استفاده از سیستم عامل IOS برای گوشی همراه بعدی خود دارند و اغلب کاربران از گوشی اندروید خود راضی هستند. به نظر می رسد که بیشترین درصد رضایت این کاربران از طراحی اپلیکیشن های اندروید 12 و رابط کاربری Material You باشد.

Material You، زبان طراحی اپلیکیشن جدید گوگل معرفی شد

Material Design سال ها پیش معرفی شده بود و در طراحی بسیاری از اپلیکیشن های امروز استفاده شده است. در سال 2018 نیز این طراحی بهبودهایی یافت که با نام Material Design 2 یا Material Theme شناخته می شد. حال باید دید که با تغییر رابط کاربری کلی اندروید به Material You، این تغییرات در اپلیکیشن های مختلف نیز پیاده سازی می شود یا خیر. به نظر می رسد که با توجه به پر طرفدار بودن این رابط کاربری، طراحی اپلیکیشن ها بسیار زودتر از چیزی که تصور می کنیم تغییر کند در حال حاضر طراحی اپلیکیشن های گوگل، مانند کروم در اندروید، به این رابط کاربری نزدیک شده اند.

اندروید 12 توسط تیم Open Handset Alliance و با رهبری گوگل ساخته شده است و نوزدهمین نسخه از اندروید به شمار می رود. در این سیستم عامل پشتیبانی از کدک های صوتی spatial audio و MPEG-H 3D Audio, نیز اضافه شده است.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.