در حال بارگذاری

برنامه‌ی «بازار» یا “کافه بازار” یک بستر ارائه‌ی برنامه‌ها، بازی‌های اندرویدی و ویدیو در ایران است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا انواع اپ های خود را به راحتی در آن منتشر کنند.در صورت رعایت قوانین کافه بازار برای انتشار اپ در آن به مشکلی برخورد نخواهید کرد.

اپ هایی که توسط اپلیکیشن ساز اپتو ساخته می‌شوند نیز امکان انتشار در کافه بازار را دارند.

مراحل انتشار در سایت کافه بازار را به ترتیب در این صفحه بررسی می‌کنیم

انتشار اپلیکیشن در کافه بازار

قوانینی که احتمالا با آنها برخورد خواهید کرد:

  • در صورتی که از ماژول حساب کاربری در اپ خود استفاده کرده‌اید و برای ایجاد حساب کاربری هزینه‌ای دریافت می‌کنید٬ از هیچ درگاه پرداختی به جز درگاه پرداخت کافه بازار نباید استفاده کنید.
  • نظرات بلافاصله پس از ثبت، نباید منتشر ‌شوند. لازم است نظرات پیش از انتشار، به تأیید شما برسند یا امکان گزارش تخلف برای هر نظر وجود داشته باشد.
  • ذکر منابع استفاده شده در اپ اجباری‌ست. باید منابع مورد استفاده را به‌ صورت کامل درون برنامه درج و معرفی کنید. مثلاً برای سایت‌ها باید آدرس اینترنتی ذکر شود. در صورتی‌که محتوای ارائه‌ شده متعلق به تیم یا سایت شماست باید صراحتاً به این مورد داخل اپ اشاره کنید. لطفاً توجه کنید که امکان استفاده از مطالب‌ سایت‌هایی که حق استفاده از محتوا را محفوظ اعلام کرده‌اند یا امکان برداشت غیرمنصفانه از محتوای کتاب‌ها و سایر آثار (مکتوب یا صوتی و تصویری)، بدون کسب اجازه وجود نخواهد داشت.
  • در صورتی که برای اپ از ماژول حساب کاربری استفاده کرده‌اید٬ باید یک اکانت تست ایجاد کرده و آنرا فعال کنید و نام کاربری و رمز عبور آن را در قسمت توضیحات (بخش رهانش) برای کافه بازار ارسال کنید
  • در صورتی که در اپ از نام شخصیتی واقعی استفاده کرده‌اید جهت انتشار برنامه لازم است تصاویر اسکن‌شده موارد زیر مربوط به آن شخصیت را برای “developers@cafebazaar.ir” ارسال کنید:

                  – رضایت‌نامه‌ای همراه با تاریخ، مهر و امضا

                  – مدرک شناسایی ایشان

                 – در متن این رضایت‌نامه علاوه بر مشخصات شناسنامه‌ای، آدرس ایمیل حسابی که برنامه با آن بارگذاری شده است و نیز نام بستهٔ برنامه (Package Name)، باید معرفی و تأیید شود.

                  – درج‌نشدن هر یک از موارد ذکرشده در متن، موجب عدم پذیرش رضایت‌نامه خواهد شد.