با اپتو چه کاری میتونیم انجام بدیم؟

اپلیکیشن ساز اپتو

اپلیکیشن ساز آنلاین

اپتو یک اپلیکیشن ساز آنلاین است که به کمک آن می توانید بدون دانش برنامه نویسی، اپلیکیشن موردنظرتان را در کمترین زمان ممکن بسازید و تجربه ای آسان در ساخت اپلیکیشن حرفه ای را تجربه کنید. امکان ساخت صفحاتی چون فروشگاه فایل و ویدیو، فروشگاه محصولات فیزیکی، ارسال آگهی، نوبت دهی، آزمون ساز، پرداخت درون برنامه‌ای، پشتیبانی از وردپرس و فروشگاه ساز ووکامرس، کانال آپارات، ارسال نوتیفیکیشن، ساخت اپلیکیشن موزیک و پادکست و امکانات دیگر جهت ساخت اپلیکیشن با موضوعات مختلف در سه پلتفرم Android و iOS و PWA در اپ ساز اپتو برای شما مهیاست. ساخت، تست و پشتیبانی اپ پیش از نیاز به پرداخت هزینه از جمله ویژگی های اپتو است که آن را از سایر اپ سازها متمایز می کند.

220K+

کاربرانی که به ما اعتماد کرده‎‌اند

40+

ماژول‌ کاربردی و متنوع

بیش از 40 ماژول کاربردی

فروشگاه سازها

امکان ساخت انواع فروشگاه، مثل فروشگاه فایل، محصولات فیزیکی، فروشگاه ویدیو و ووکامرس و ...

کاربر محور

ساخت اپلیکیشن‌های کاربر محور با استفاده از ماژول‌های ثبت‌نام و ورود کاربران، پشتیبانی و چت آنلاین، آزمون ساز و ...

چندرسانه‌ای

امکان قراردادن محتوای چندرسانه‌ای در اپلیکیشن مانند موسیقی، ویدیو، تصویر به صورت آنلاین و آفلاین

بلاگ و خبری

ساخت اپلیکیشن‌های خبری، وبلاگ، کاتالوگی و همچنین پشتیبانی از وردپرس و فیدخبری

تبلیغات و درآمدزایی

امکان استفاده از سامانه‌های تبلیغات درون برنامه مثل تپسل و همچنین پرداخت درون برنامه‌ای مارکت‌های معتبر

ارتباط دو طرفه

ارسال آگهی توسط کاربران، نوبت گیری، ارسال نوتیفیکیشن و همچنین ساخت فرم‌ و...

ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی

ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی

ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و کاربران غیرحرفه ای را برای ساخت اپ هایی کاربردی مجهز کرده است. در شرایطی که استفاده از گوشی های هوشمند رو به افزایش است به مدد طراحی اپلیکیشن با اپ سازها، شما می توانید بدون نیاز به کدنویسی و دانش برنامه نویسی اپلیکیشن خود را بسازید. این شیوه سریع تر و در عین حال مقرون به صرفه تر از شیوه های دیگر اپ سازی است. اپلیکیشن ساز آنلاین اپتو، طراحی، انتخاب قابلیت ها، تولید محتوای اپلیکیشن و انجام تنظیمات را به اختیار شما گذاشته است. اپتو برخی از فرایندهای خسته کننده مانند وارد کردن اطلاعات را آسان کرده است به طوری که به سرعت می توانید اپلیکیشن را آماده انتشار نمایید. همچنین در صورتی که در طراحی اپلیکیشن سررشته ای ندارید با دراختیار داشتن قالب های آماده ی اپ ساز اپتو، اپی با امکانات ویژه و در عین حال شکیل خواهید ساخت.

ساخت اپلیکیشن اندروید

ساخت اپلیکیشن اندروید امروزه یکی از اهداف اصلی برای کسب و کار‌های آنلاین شده است. فراگیر شدن موبایل و استفاده‌های پیاپی آن در بین مردم موجب دسترسی صاحبان کسب و کار و بازاریابان به منبع اطلاعاتی جدید و ارزشمندی در زمینه رفتار و نیازهای مشتریان شده است که استفاده صحیح از این آمار و اطلاعات نقش موثری در بهبود فعالیت های آتی کسب و کارها و به روز رسانی استراتژی های بازاریابی موبایلی خواهد داشت. اپلیکیشن موبایل علاوه بر بهبود روش های انجام کار ، باعث پیشرفت در کسب‌وکار، تعامل مثبت با مشتری ، صرفه جویی در زمان و هزینه تبلیغات و درآمدزایی نیز می‌شود. ساخت اپ با اپلیکیشن ساز آنلاین اپتو به سرمایه کمتری نیاز دارد و فرایند طراحی و توسعه آن آسان و در عین حال با کیفیت است. در نتیجه به کلیه مشاغل ساخت اپلیکیشن اندروید و آی او اس برای رونق کسب و کار خود توصیه می‌شود.
ساخت اپلیکیشن اندروید

چرا اپلیکیشن ساز آنلاین اپتو؟

شما میتوانید در کمترین زمان و با هزینه مناسب اپلیکیشن خود را بسازید و با بهترین کیفیت منتشر کنید.

تبلیغات موثرترین راه برای دیده شدن است، شما با استفاده از اپلیکیشن ساز اپتو میتوانید با کاهش هزینه‌های جانبی، مقدار بیشتری از سرمایه اولیه خود را به تبلیغات اختصاص دهید.

اپلیکیشن ساز

در نسخه جدید اپتو، اپلیکیشن‌هایی که با اپتو ساخته میشوند با فریم ورک Flutter که توسط شرکت گوگل ارائه شده نوشته شده‌اند و شما میتوانید بدون کدنویسی یکی از بهترین کیفیت‌ها را برای اپلیکیشن خود تجربه کنید.

اپلیکیشن ساز آنلاین

با یک تیر چند نشان بزنید، به راحتی بعد از ساخت اپلیکیشن خود میتوانید خروجی اندروید در 2 فرمت apk, aab که مناسب برای مارکت‌های معتبر است دریافت کنید، همچنین امکان دریافت خروجی iOS و وب اپلیکیشن (PWA) وجود دارد.

ساخت اپ

شما میتوانید تمامی المان‌های استفاده شده در اپلیکیشن خود را طراحی کنید یا از طراحی‌های آماده استفاده نمایید در نتیجه هیچ زمانی اپلیکیشن با طراحی تکراری نخواهید ساخت و میتوانید اپ خود را کاملا شخصی سازی کنید.

طراحی اپلیکیشن

امکانات و زیر ساختی که اپتو فراهم کرده برای راه اندازی اپلیکیشن‌های شخصی یا کسب و کار در سطوح کوچک تا بزرگ مناسب می‌باشد، همچنین با استفاده از پنل نمایندگی میتوانید بخش ساخت اپلیکیشن را به کسب و کار خود اضافه کنید.

ساخت اپ

از اعتماد شما سپاسگزاریم

10

میلیارد تومان تراکنش

220

هزار کاربر

40

ماژول کاربردی

اپساز اپتو

پشتیبانی و مشاوره ساخت اپلیکیشن با اپتو

مشاوره و پشتیبانی رایگان – تیم اپتو از ساخت تا انتشار در مارکت‌ها با شما همراه خواهد بود. شما میتوانید قبل از خرید اپلیکیشن ابتدا برنامه خود را به صورت کامل با تمامی امکانات بسازید و دمو آن را در پنل مدیریت اپتو مشاهده کنید و در صورت داشتن رضایت پنل خود را ارتقاء دهید و فایل خروجی را دریافت کنید، در این مسیر میتوانید از آموزش‌های متنی و ویدیویی استفاده کنید و همچنین سوالات و نظرات خود را از بخش پشتیبانی با ما مطرح کنید.