نظرسنجی

ماژول نظرسنجی مناسب برای رای گیری و نظرسنجی در اپلیکیشن

ماژول نظرسنجی
نظرسنجی

ویژگی‌های ماژول

این ماژول امکان ایجاد پرسش و پاسخ را به تعداد نامحدود در اختیار شما قرار می دهد. ماژول نظرسنجی آنلاین بوده و با ایجاد سوال جدید، کاربر بدون نیاز به نصب نسخه جدید اپ امکان مشاهده سوال و شرکت در نظر سنجی را خواهد داشت. امکان تغییر ترتیب سوالات و امکان انتخاب تصویر برای هر سوال از دیگر ویژگی های این ماژول است.
- ایجاد سوالات نامحدود
- تغییر سوال و جواب بصورت آنلاین

ماژول نظرسنجی

در این بخش می توانید سوالات نظر سنجی خود را ایجاد کنید و در صورت تمایل از لیست سوالات ایجاد شده به جستجوی آنها بپردازید.
با کلیک بر روی گزینه “اضافه کردن سوال” کادر زیر نمایان خواهد شد:

 

ماژول نظرسنجی

  1. سوال: سوال مورد نظرتان را در این فیلد درج کنید.
  2. انتخاب زمان اضافه شدن سوال: با تغییر این گزینه می توانید مکان نمایش سوال را تغییر دهید. در واقع ترتیب قرارگیری سوالات بر اساس زمان ثبت آنها در پنل است. در صورتی که مایلید سوالات را جا به جا کنید، کافیست زمان آنها را بر اساس ترتیبی که مد نظر دارید تغییر دهید.
  3. انتخاب تصویر: در صورت تمایل می توانید برای هر سوال، یک تصویر اضافه کنید.
  4. پاسخ: گزینه های مورد نظر( به عنوان پاسخ ) را در این بخش ایجاد کنید. تعداد گزینه های پاسخ محدودیتی نداشته و می توانید با دکمه “سطر جدید” گزینه های جدیدی ایجاد کنید.
  5. تعداد رای: در این فیلد تعداد رای داده شده توسط کاربران به هر گزینه را مشاهده خواهید کرد. همچنین این بخش امکان تغییر تعداد رای را به صورت دستی در اختیار شما قرار خواهد داد.
  6. در نهایت با دکمه “اضافه کردن سوال” تغییرات را ذخیره و سوال را ایجاد کنید. هر سوال قابلیت ویرایش خواهد داشت.

ماژول نظرسنجی

  1. در صورت فعال بودن این گزینه کاربران قادر خواهند بود نتایج را مشاهده کنند و در غیر اینصورت نتایج نمایش داده نمی شود
  2. با فعال کردن این گزینه، کاربر برای شرکت در رای گیری ملزم به ایجاد حساب کاربری در اپ و ورود به آن است. در این حالت اطلاعات کاربر همراه با رای کاربر ثبت خواهد شد. دقت کنید که برای این بخش باید از افزونه “حساب کاربری” در اپ خود استفاده کنید.

یکی از کاربردی ترین قسمت ها٬ تب “متن های صفحه” است که می توانید تمامی متن های موجود در اپ را تغییر دهید. یکی از کاربردهای این صفحه برای ساخت اپلیکیشن هایی با زبان های مختلف می‌باشد.

  • این متن ها مربوط به اپلیکیشن می باشد و ارتباطی با پنل مدیریت ندارد.