در حال بارگذاری

انتشار اپلیکیشن اندروید

انتشار اپلیکیشن اندروید در مارکت‌ها امروزه به یکی از دغدغه‌های اصلی توسعه‌دهندگان تبدیل شده‌ است. با توجه به فراگیر بودن تلفن‌های هوشمند در سرتاسر جهان، بازار ساخت اپلیکیشن‌های اندرویدی بسیار داغ شده است. برنامه نویسان و توسعه‌دهندگان بعد از ساخت اپلیکیشن اندروید می‌توانند آن را در مارکت‌های مختلفی جهت معرفی، ثبت و عرضه منتشر کنند. هر یک از مارکت‌ها شرایط، قوانین و محدودیت‌هایی را جهت انتشار اپلیکیشن اندروید دارند که باید به طور کامل مطالعه شوند تا اپلیکیشن مورد نظر طبق ضوابط ارائه شود.

انتشار اپلیکشن آی او اس

انتشار اپلیکیشن آی او اس امروزه در بازار جهانی اپ استور محدودیت‌ها و موانع زیادی دارد و افراد جهت انتشار فایل ios خود به مارکت‌های ایرانی روی آورده اند. از مارکت‌های در دسترس و فراگیر می‌توان به اناردونی، سیبچه، سیب اپ و سیب ایرانی اشاره کرد. برای انتشار اپ در مارکت های ذکر شده باید ثبت نام کنید و طبق شرایط و ضوابطی که در نظر گرفته‌اند فایل را بارگذاری نمایید تا کارشناسان بررسی و منتشر کنند.

انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی

انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی در بین مارکت های داخلی و خارجی با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه باعث افزایش اعتبار جهانی برند شما و کسب درآمد خواهد شد چرا که گوگل پلی بی شک یکی از بزرگ ترین پلتفرم های انتشار و فروش اپلیکیشن های اندرویدی محسوب می شود.

توسعه‌دهندگان ایرانی برای انتشار اپلیکیشن‌ اندروید در گوگل‌پلی به عنوان بزرگترین فروشگاه‌های اپلیکیشن دنیا نیازمند ساخت اکانت گوگل پلی هستند که متاسفانه به دلیل وجود محدودیت ها برای توسعه دهندگان امکان ساخت این حساب ها برای آنها وجود ندارد . شما می توانید با ساخت اکانت دولوپری و اتصال حساب ارزی خود به اکانت ، اپلیکیشن های خود را ثبت و انتشار دهید . شرکت اپتو در وقت و هزینه های شما صرفه جویی کرده و نگرانی های شما را در انتشار اپلیکیشن برطرف می کند.

انتشار اپلیکیشن اندروید

انتشار اپلیکیشن اندروید در بازار و مایکت

انتشار در بازار و مایکت، سکوی پرتاپی برای توسعه‌دهندگان جهت معرفی اپلیکیشن‌شان است. اگر جامعه‌ی هدف شما، کاربران فارسی زبان هستند بهتر است اپلیکیشن خود را در مارکت‌های ایرانی نظیر کافه بازار و مایکت منتشر کنید، زیرا این دو مارکت دارای نصب و محبوبیت زیاد در میان کاربران ایرانی می‌باشند.

از موارد اصلی که مانع انتشار اپلیکیشن در دو مارکت بازار و مایکت می شود، می توان به کاربر پسند نبودن، اپلیکیشن های وب ویو، محتوای نامناسب و … اشاره کرد.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.