در حال بارگذاری

تحولی در دنیای گیمینگ،مدل‌های جدید

کنسول MSI Claw در راه هستند!

 

اگر هنوز به خرید MSI Claw اصلی فکر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنم تجدید نظر کنید.

MSI اخیراً نه یک، بلکه دو جانشین جدید برای این دستگاه معرفی کرده است که قرار است در پاییز امسال به بازار عرضه شوند. علاوه بر این، ممکن است جانشین دیگری نیز در نمایشگاه CES در ژانویه به نمایش گذاشته شود.

MSI اخیراً نسخه جدیدی از دستگاه دستی خود را با نام MSI Claw 8 AI Plus معرفی کرده است.

این دستگاه که از پردازنده Lunar Lake اینتل بهره می‌برد، در نمایشگاه کامپیوتکس این هفته رونمایی شد. علاوه بر این، MSI قصد دارد نسخه دیگری از این دستگاه را با اندازه هفت اینچی و با همان پردازنده Lunar Lake اینتل به بازار عرضه کند.

MSI اخیراً در نمایشگاه کامپیوتکس نسخه جدیدی از دستگاه دستی خود به نام MSI Claw 8 AI Plus را معرفی کرده است. این دستگاه از پردازنده قدرتمند Lunar Lake اینتل بهره می‌برد که نسبت به پردازنده فعلی Meteor Lake، تا 50 درصد عملکرد پردازنده گرافیکی بیشتری دارد و در عین حال مصرف انرژی کمتری دارد. MSI همچنین نسخه دیگری از این دستگاه را با اندازه هفت اینچی معرفی خواهد کرد.

تمام مدل‌های Claw 8 در ایالات متحده با باتری ۸۰ وات‌ساعتی عرضه می‌شوند، در حالی که در سایر مناطق این باتری به‌صورت اختیاری ارائه خواهد شد.

هر دو مدل جدید Claw 8 و Claw 7 دارای کلیدهای شولدر (بامپر) بهبودیافته، جوی‌استیک‌هایی با حساسیت بالاتر و مقاومت بیشتر در برابر لغزش، دو درگاه تاندربولت ۴ و یک درگاه SSD قابل تعویض آسان‌تر خواهند بود (از نوع M.2 2230) که این بار از زیر فن خارج شده‌اند.

 

تحولی در دنیای گیمینگ،مدل‌های جدید کنسول MSI Claw در راه هستند!

 

قیمت کنسول بازی ساخت ام‌اس‌آی در هر دو مدل جدید تقریباً مشابه Claw فعلی خواهد بود،

بنابراین انتظار می‌رود قیمتی در حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ دلار داشته باشند.

با اینکه ام‌اس‌آی با تبیین یک نقشه‌ی راه دوساله برای ارائه‌ی تنوع بیشتر و ساخت کنسول‌های بهتر تلاش می‌کند،

هنوز قصد استفاده از پردازنده‌های AMD در کنسول‌های خود را ندارد؛ اما این احتمال وجود دارد

تا در مدل‌های بعدی شاهد استفاده از پردازنده‌های یادشده باشیم.

در کمال تعجب، عملکرد ضعیف نسخه اصلی MSI Claw حتی برای تیم MSI نیز غافلگیرکننده بود.

کلیفورد چون، مدیر مدیریت محصول MSI Claw، در مصاحبه‌ای با PCWorld اظهار داشت: «ما فکر می‌کردیم که هفت در هنگام پرتاب عالی بود»، اما سپس از «منحنی یادگیری شیب‌دار» که با آن مواجه شدند، صحبت کرد. با این حال، او تأکید کرد که MSI به بازخوردها گوش می‌دهد و به سرعت در حال اصلاح مشکلات است.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.