در حال بارگذاری

تبدیل وردپرس به اپلیکیشن

با توجه به اینکه دستگاه های هوشمند مانند موبایل و تبلت روزانه در حال پیشرفت هستند داشتن اپلیکیشن هم برای هر وب سایت ضروری است. در کنار رشد وب سایت های وردپرسی و بهتر شدن سیستم مدیریت محتوای آن تقاضای تبدیل وردپرس به اپلیکیشن روند صعودی داشته و مدیران وب سایت‌ها خواهان انتشار اپلیکیشن وب سایت خود هستند.

تبدیل وردپرس به اپلیکیشن

با تبدیل وردپرس به اپلیکیشن شما می توانید تجربه کاربری و تعامل بیشتری را در اختیار مخاطبانتان قرار دهید. با داشتن اپلیکیشن موبایل ، کاربران قادر خواهند بود سریع تر به مواردی همچون فروشگاه آنلاین ، سایتی که در آن عضو هستند دسترسی پیدا کنند.

از دیگر ویژگی های اپلیکیشن وردپرسی می توان به عملکرد قوی، امنیت ، سادگی ، دارای دسترسی آسان و به روز رسانی خودکار اشاره کرد. یعنی شما فقط لازم است محتوای جدیدتان را روی وب‌سایت وردپرس منتشر کنید تا بطور خودکار آن مطلب در اپلیکیشن منتشر شود. بدین ترتیب نیازی نیست مجددا همان مطلبتان را به‌طور جداگانه در اپلیکیشن آپلود کنید. همچنین، شما می‌توانید هرگاه مطلب جدیدی را در وب‌سایت‌تان منتشر کردید، با ارسال نوتیفیکیشن مخاطبان خود را مطلع سازید.

این اپلیکیشن وردپرسی بر روی پلتفرم‌های اصلی موبایل یعنی اندروید و iOS کار می‌کند.

ویژگی متمایزی که افزونه وردپرس در اپتو دارد، این است که ظاهر و احساسی واقعی تر نسبت به وب ویو سایت شما را  به نمایش می‌گذارد. به این دلیل که می توانید از رنگ ها و فونت های متفاوتی برای اپلیکیشن استفاده کنید. همچنین لوگوی مورد نظر خود را به عنوان لوگوی اپلیکیشن انتخاب کنید.

با توجه به توضیحات ذکر شده اگر شما نیز به فکر راه اندازی وب سایت ، کسب و کار اینترنتی و یا حتی ساخت و طراحی اپلیکیشن هستید، تبدیل وردپرس به اپلیکیشن دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید. اپتو ابزاری است که به کمک آن می توانید سایت وردپرس را به اپلیکیشن تبدیل کنید .

  تبدیل ووکامرس به اپلیکیشن

اگر وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی دارید و به دنبال فروش و درآمد بیشتر در کنار افزایش اعتبار در ذهن مشتری و مخاطب خود هستید اپلیکیشن موبایل یک کانال ارتباطی جدید، موثر و کارآمد است. اگر وب سایتتان با ووکامرس ساخته شده باشد، با کمترین زمان و بدون دانش برنامه نویسی می توانید اپلیکیشن خود را بسازید .

ووکامرس یکی از ابزارهای تجارت الکترونیک است که به مشتری اجازه می دهد به صورت مستقیم و بدون حضور فیزیکی کالاها و خدمات خود را در کمترین زمان با مشاهده تصاویر محصولات، مطالعه امکانات و ویژگی‌های مورد نظر از فروشنده در بستر اینترنتی و وب خریداری کند.

فروشگاه های اینترنتی برای خریداران خود امکان جستجو در بین محصولات برای یافتن مدل مشخص، برند و یا اقلام خاصی از محصول را فراهم می کنند.

از ویژگی های بارز ووکامرس می توان به تنظیم خدمات ارسال و دریافت محصول ، تنظیم محصولات، روش های پرداخت و شرایط تحویل ، مدیریت محصولات اولیه و چند فروشگاهی بودن، اشاره کرد.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.