در حال بارگذاری

سایت وردپرس خود را به یک اپلیکیشن موبایل تبدیل کنید!

توسعه یک اپلیکیشن از ابتدا می‌تواند کار پیچیده‌ای باشد. وقتی با یک ایده ساده شروع می‌کنید، پیش‌بینی چالش‌های پیش رو دشوار است. برای کسب‌وکارهای کوچک، این چالش‌ها ممکن است آن‌قدر بزرگ باشند که از توسعه اپلیکیشن منصرف شوند.

با وجود ابزارهای بدون کد، توسعه اپلیکیشن دیگر پیچیده نیست. می‌توانید با ثبت‌نام در یک سایت مناسب، به راحتی یک اپلیکیشن موبایل برای کسب‌وکارتان بسازید و آن را  منتشر کنید.

اپلیکیشن ساز اپتو یکی از این نمونه های راه حل بدون کد است. یکی از راه حل های اپتو محصول وردپرس است که به شما امکان می دهد وب سایت وردپرس خود را به یک اپلیکیشن تبدیل کنید.

در این مقاله، روند ساخت اپلیکیشن وردپرس را از ابتدا و ویژگی هایی که می توانید با آن ادغام کنید، مورد بحث قرار خواهیم داد.

تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن موبایل پیچیده نیست. ابزارهای بدون کد زیادی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند سایت خود را به راحتی به اپلیکیشن تبدیل کنید. در واقع، می‌توانید از وب‌سایتتان به عنوان پایه‌ای برای ساخت اپلیکیشن استفاده کنید.

اپتو یک راه‌حل بدون کد است که بخش‌های سخت توسعه اپلیکیشن را خودکار می‌کند. با استفاده از اپتو، می‌توانید سایت وردپرس خود را به راحتی به اپلیکیشن تبدیل کنید، بدون اینکه نیازی به دانش کدنویسی داشته باشید.

ساخت اپلیکیشن فقط شروع کار است. باید بدانید چه ویژگی‌هایی برنامه شما را قوی‌تر می‌کنند.

با استفاده از اپتو، شما می‌توانید به راحتی و در عرض چند دقیقه یک برنامه بسازید. این پلتفرم بدون کد به ویژه برای صاحبان وب‌سایت‌های وردپرس طراحی شده است.

 

سایت وردپرس خود را به یک اپلیکیشن موبایل تبدیل کنید!

  •  تبدیل وردپرس به اپلیکیشن

ماژول های اپتو به‌طور کامل با وردپرس ادغام شده است. این یعنی تمام داده‌های وب‌سایت شما به‌طور خودکار با برنامه همگام‌سازی می‌شوند.

هر بار که یک پست جدید منتشر یا ویرایش می‌کنید یا یک دسته جدید ایجاد می‌کنید، برنامه شما به‌طور خودکار این تغییرات را نمایش می‌دهد. همچنین می‌توانید صفحات وب‌سایت خود را با برنامه همگام کنید.

اگر کاربران شما در وب‌سایت ثبت‌نام کنند، می‌توانند با همان اطلاعات در برنامه هم وارد شوند. به‌علاوه، بخش‌های مختلف برنامه از جمله صفحه اصلی، فهرست پست‌ها و دسته‌بندی‌ها به‌صورت خودکار از وب‌سایت شما گرفته می‌شوند.

  • تبدیل ووکامرس به اپلیکیشن

اگر وب‌سایت شما با ووکامرس ساخته شده است، می‌توانید با استفاده از اپتو و بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، اپلیکیشنی برای سایت خود ایجاد کنید.

برای این کار کافی است افزونه‌ی اپتو را بر روی سایت خود نصب کرده و لینک سایتتان را در آن قرار دهید. با این کار، اطلاعات سایت شما به‌صورت کاملاً استاندارد بر روی اپلیکیشن شما نمایش داده می‌شود.

پس از آن با اضافه کردن محصول جدید به سایت و یا ایجاد تغییر در آنها اطلاعات اپ به صورت خودکار تغییر میکند.

  1. ووکامرس یک افزونه متن باز است یعنی شما می­‌‌توانید در کدهای این افزونه تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید. ویژگی دیگر آن رایگان بودن آن است.ووکامرس به شما این اجازه را می­‌‌دهد تا یک فروشگاه اینترنتی به صورت کامل و پیشرفته طراحی کنید.
  2. افزونه‌ی ووکامرس به‌قدری کارآمد و مفید بوده است که اکنون به یکی از برترین پلتفرم‌های راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی در دنیا تبدیل شده است. با استفاده از این پلاگین می‌توانید به‌آسانی فروشگاه آنلاین خود را بسازید و محتوای مورد نظر خود را در آن قرار دهید که این محتوا می‌تواند شامل جزئیات محصول، عکس، نظرات کاربران و… باشد.

سوالات متداول:

  • وردپرس چیست؟

برای راه‌­اندازی یک وب‌سایت سیستم‌­های مدیریت محتوای زیادی در دسترس هستند که برخی از آن­ها نسبت به بقیه برتری­‌هایی دارند، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا متشکل از قالب­‌ها و پوسته­‌های بسیار متنوع است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می­‌گیرد، شما با استفاده از این سیستم بدون داشتن مهارت در برنامه‌­نویسی می‌­توانید سایت خود را راه‌اندازی کنید.

  • چگونه وردپرس را به اپلیکیشن تبدیل کنیم؟

اگر شما همزمان به فکر راه اندازی وب سایت و طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار خود هستید سریع ترین راه ساخت سایت با وردپرس است و همینطور اپتو این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا به راحتی سایت وردپرسی خود را به اپلیکیشن تبدیل کنید.

  • مزیت تبدیل وردپرس به اپ

با تبدیل وردپرس به اپلیکیشن شما می توانید تجربه کاربری متفاوت و خرید سریع و آسان تری را در اختیار کاربرانتان قرار دهید و میزان و کیفیت تعامل با کاربرانتان را بهبود بخشید. با داشتن اپلیکیشن موبایل، کاربران قادر خواهند بود سریع تر و آسان تر از سایتی که در آن عضو هستند خرید آنلاین انجام دهند.

  • انتشار همزمان

از دیگر ویژگی های اپلیکیشن وردپرسی می توان به عملکرد قوی، امنیت ، سادگی ، دسترسی آسان و به روز رسانی خودکار آن اشاره کرد.به این معنا که شما با انتشار مطالب جدید روی وب سایت وردپرسی خود همزمان همان محتوا را روی اپلیکیشن خود نیز منتشر میکنید.

  • ارسال نوتیفیکیشن

با ارسال نوتیفیکیشن میتوانید انتشار مطلب جدید در سایت و اپلیکیشن را به کاربران خود اطلاع دهید. ویژگی متمایزی که افزونه وردپرس در اپتو دارد، این است که ظاهر و احساسی واقعی تر نسبت به وب ویو سایت شما را به نمایش می‌گذارد. به این دلیل که می توانید از رنگ ها و فونت های متفاوتی برای اپلیکیشن استفاده کنید. همچنین لوگوی مورد نظر خود را به عنوان لوگوی اپلیکیشن انتخاب کنید.

 

نتیجه‌گیری
توسعه اپلیکیشن می‌تواند راهی عالی برای افزایش حضور آنلاین شما باشد، اما هزینه و پیچیدگی آن ممکن است شما را منصرف کند.

در اینجا، سازندگان اپلیکیشن‌های DIY به کمک شما می‌آیند. با پلتفرمی مانند اپتو، می‌توانید از وب‌سایت وردپرس خود به عنوان پایه استفاده کنید و یک برنامه برای کسب و کار خود بسازید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.