در حال بارگذاری

اپلیکیشن کسب و کار

اپلیکیشن کسب و کار به این خاطر که می‌تواند مشتری ها و افراد زیادی را به سمت کسب و کار شما هدایت کند ، امروزه فراگیر شده است. با توجه به اینکه کاربران دنیای دیجیتال زمان زیادی را در گوشی های هوشمند خود صرف می کنند، وجود یک اپلیکیشن در بستر کسب و کار می تواند رونق فراوانی به آن ببخشد چرا که افزایش اپلیکیشن ها در هر حوزه ای باعث شده است تا کاربران با تکنولوژی که هر روز در حال پیشرفت است ارتباط نزدیک تری پیدا کنند و بخشی از زندگی روزمره آن ها شود . صاحبین کسب و کار با بررسی نحوه استفاده کاربر از اپلیکیشن میتوانند درک بهتری از نیازهای او و وضعیت کار خود داشته باشند و همچنین استفاده صحیح از این آمار و اطلاعات نقش موثری در بهبود فعالیت های آتی کسب و کارها و به روز رسانی استراتژی های بازاریابی موبایلی خواهد داشت.

در رابطه با ساخت اپلیکیشن این موارد را در نظر بگیرید :

  • اپلیکیشن کسب و کار مردم را راضی نگه می‌دارد زیرا احساس می‌کنند به نسبت دیگر رسانه‌ ها ارتباط نزدیک‌ تری دارید.
  • کاربران همواره بیشتر زمان خود را آنلاین می گذرانند .
  • همچنین بیشتر زمان آنلاین به گوشی های هوشمند اختصاص داده شده است.
  • جالب است بدانید که مدت زمان صرف شده در دستگاه‌ های هوشمند تلفن همراه ۵۷۵ % در این سه سال افزایش پیدا کرده است.
  • اپلیکیشن های موبایل ۸۰ درصد از زمان صرف شده در تلفن‌ های همراه را به خود اختصاص داده اند.
  • عنصر اصلی تشکیل دهنده اینترنت اشیا، اپلیکیشن های موبایل هستند.

اپلیکیشن کسب و کار

کسب ‌و کار اینترنتی

1- کسب ‌و کار اینترنتی

کسب ‌و کار اینترنتی امروزه بسیار فراگیر شده و  فرصتی استثنایی برای پیشرفت فرهنگ دیجیتال است . شما با استفاده از وب سایت ها و اپلیکیشن می توانید کسب و کار خود را ارائه کرده و درآمدزایی کنید.

2- تعامل مثبت با مشتری

شما به راحتی می توانید با همکارانتان در کسب و کار اینترنتی ارتباط برقرار کنید . با توجه به پیشرفت روزافزون در ارتباطات مشتریان انتظار دارند با سرعت بیشتری خدمات‌ رسانی کنید و دائماٌ در دسترس باشید .

3- مشتری مورد نظر را به آسانی پیدا کنید

با توجه به اینکه اپلیکیشن کسب و کار مشتری را به شما نزدیک می‌کند و حضور آنلاین و تجربه‌ی شغلی می‌تواند به کمک کسب‌ و کارتان بیاید درنتیجه سعی کنید مشتری را با راهبردهایی مانند دادن تخفیف یا پیشنهادهای داغ برای محصولات تخفیف‌ دار جذب کنید.

4- کسب‌ و کار اینترنتی شما را رایگان تبلیغ می‌کند

شما باید از فرآیند ارتباط در بازار اینترنتی نهایت استفاده را بکنید که در مقابل اپلیکیشن شما در رده بالای بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد. خوب است که بدانید اپلیکیشنتان چگونه در بازار اینترنتی پیدا می‌شود .

5- راحت‌تر کار می‌ کنید

با توجه به اینکه در جهان رقابتی امروز نمی‌ توانید با مشتری‌ های مورد نظرتان در مکان‌ های مختلفی ملاقات کنید. شما انتخاب ساده و فراگیری در اختیار دارید تا خودتان را با اپلیکیشن کسب و کار هماهنگ سازید. این کار به شما رضایت می‌دهد و شما را به سودآوری می رساند .

اپلیکیشن ساز آنلاین اپتو به شما امکان می دهند تا با مشتریان خود در بستر یک روش کاملا جدید بتوانید ارتباط برقرار کنید و این ارتباط را بر اساس اطلاعاتی که از آنها دریافت می کنید ، حفظ کنید و بهبود ببخشید.

اپلیکیشن ساز آنلاین اپتو با وجود انواع طرح ها و قالب های آماده و بدون نیاز به هیچ گونه کد نویسی ، این امکان را به وجود آورده است تا به راحتی اپلیکیشن کسب و کارتان را طراحی کنید. با استفاده از اپلیکیشن ساز آنلاین اپتو می توانید به راحتی صفحات موبایل را کنار هم بچینید ، فایل خروجی استاندارد اندروید و IOS تهیه کنید و آن را در مارکت های معتبر منتشر کنید.

1 Comment

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.