در حال بارگذاری

طراحی ویجت

طراحی ویجت اپلیکیشن های گوگل برای اندروید 12 رونمایی شد

اندروید 12 برای گوشی های جدید اندرویدی منتشر خواهد شد و در ابتدا قرار است که این بروزرسانی سیستم عامل ها را در گوشی های پیکسل گوگل مشاهده نماییم. طبق خبرهای منتشر شده، طراحی ویجت چند اپلیکیشن گوگل برای اندروید 12 بروز شده است.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

یکی از اپلیکیشن هایی که از طراحی ویجت جدید بهره می برد، اپلیکیشن Gmail است که ویجت جدید آن در کنار ظاهر تازه اش، از قابلیت رنگ داینامیک، با توجه به بک گراند گوشی ما بهره می برد. با این حال رابط کاربری کلی به همان شکلی است که پیش از این نیز در دسترس ما بوده.

تبدیل وردپرس و ووکامرس به اپلیکیشن

اپلیکیشن Google Drive نیز از ویجت های جدیدی در اندروید 12 استفاده خواهد کرد. شما به وسیله ی این ویجت، که طراحی بروزتری دارد، می توانید مهم ترین فایل های خود را پین کرده و در صورت نیاز از آنها استفاده نمایید. همچنین دکمه ای برای جستجو و آپلود سریع فایل نیز در آن وجود دارد.

اپلیکیشن دیگری که از طراحی متریال یو در طراحی ویجت خود استفاده کرده، اپلیکیشن Youtube Music است. در این ویجت موزیکی که در حال پخش شدن است و در پایین آن، ترک های پیشنهادی نشان داده می شود. پیش از این این کانسپت طراحی را در ویجت آی او اس اپلیکیشن Youtube Music دیده بودیم.

در ادامه گوگل تایید کرده که ویجت های مربوط به گوگل کیپ، اپلیکیشن آب و هوا و ساعت گوگل نیز به این طراحی بروز شده و ویجت های زیباتری برای آنها منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تصاویر مربوط به این ویجت های بروز شده به رابط کاربری Material You را می توانید ببینید. نظر خود را در رابطه با طراحی جدید اپلیکیشن های گوگل و سیستم عامل ویندوز 12 را برای ما بیان کنید. به نظر شما آیا این رابط کاربری نسبت به رابط کاربری پیشین بهتر شده است؟

اپلیکیشن ساز اپتو طراحی ویجت طراحی ویجت ویجت اپلیکیشن طراحی اپلیکیشن اندروید

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.