در حال بارگذاری

طراحی اپلیکیشن Google Messages

طراحی اپلیکیشن Google Messages با اندروید 12 سازگار شد

طراحی اپلیکیشن Google Messages با رابط کاربری جدید اندروید، Material You سازگار شد. برای تجربه این رابطه کاربری نیازی به صبر کردن تا انتشار اندروید 12 ندارید. اگر گوشی خود را به نسخه ی بتا یا آزمایشی اندروید 12 آپدیت کنید و نسخه ی 8.2.042 نرم افزار گوگل مسیجز را دانلود کنید، می توانید این رابط کاربری جدید را ببینید.

در این نسخه، المان های طراحی اپلیکیشن Google Messages مانند رنگ المان ها، سرچ بار، تب های دسته بندی و دکمه ی شناور وجود دارند. اگر شما از تصویر پس زمینه ای با رنگ های زیاد استفاده کنید، محیط این اپلیکیشن نیز به مانند آن پر از رنگ خواهد بود. این اپلیکیشن هنوز در نسخه ی آزمایشی است و تمامی المان های رابط کاربری جدید گوگل را در خود قرار نداده است. باید منتظر ماند تا ساخت اپلیکیشن جدید Google Messages به اتمام برسد و در انتها بتوانیم به درستی تاثیر این رابط کاربری را در اپلیکیشن ها ببینیم.

طراحی اپلیکیشن Google Messages

نسخه ی 12 اندروید، اواخر تابستان و اوایل پاییز منتشر خواهد شد. به نظر می رسد که تا آن زمان، طراحی اپلیکیشن های دیگر گوگل به مانند جیمیل و یوتیوب نیز تغییر کرده و ساخت اپلیکیشن جدید آنها اتمام پذیرد.

Google Messages اپلیکیشن ارسال و دریافت پیام کوتاه است که توسط گوگل ساخته و منتشر شده است. این اپلیکیشن اندروید نسخه ی تحت وب نیز دارد. در گوشی های اندرویدی که نسخه ی اندروید بصورت خام و بدون تغییر بر روی آنها قرار گرفته است، اپلیکیشن پیش فرض پیام رسان Google Messages است. گوگل در تلاش است تا از بازار اپلیکیشن های پیام رسان، در هر دسته بندی اپلیکیشنی برای معرفی داشته باشد. از دیگر اپلیکیشن های گوگل که به عنوان پیام رسان می توان استفاده کرد:

البته ساخت اپلیکیشن گوگل الو پس از مدت ها تلاش، به دلیل نداشتن مخاطب متوقف شد و این سرویس دیگر پشتیبانی نمی شود.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.