در حال بارگذاری

نحوه استفاده از چت‌بات Gemini در جیمیل iOS

 

کاربران جیمیل در iOS حالا می‌توانند از چت‌بات Gemini گوگل در مورد ایمیل‌های خود سوال بپرسند.

ویژگی سؤال و جواب جیمیل که قبلاً برای کاربران اندروید عرضه شده بود، اکنون برای کاربران iOS نیز در دسترس قرار گرفته است.

این قابلیت مخصوص افرادی است که اشتراک Google One AI Premium دارند یا از حساب‌های Google Workspace با افزونه‌های خاص استفاده می‌کنند.

با این ویژگی، می‌توانید از Gemini سوالاتی مانند “شرکت برای آخرین رویداد بازاریابی چقدر هزینه کرده است؟” بپرسید، ایمیل‌های خوانده‌نشده از یک فرستنده خاص را ببینید یا خلاصه‌ای از ایمیل‌های مربوط به یک موضوع خاص دریافت کنید. مثلا بگویید ایمیل‌های برنامه‌ریزی سه ماهه را نشان بده.

گوگل می‌گوید که فعلاً قابلیت پرسش و پاسخ Gmail می‌تواند اطلاعات را فقط از صندوق ورودی شما پیدا کند، اما در آینده این امکان وجود دارد که اطلاعات را از Google Drive شما هم جستجو کند.

 

 با اپلیکیشن ساز اپتو خروجی اندروید و ios دریافت کنید.

 

نوار جستجوی سنتی جیمیل همچنان وجود دارد، اما یک دکمه جدید به نام Gemini کنار آن اضافه می‌شود. هدف این است که کاربران به جای جستجوی دستی ایمیل‌ها، از هوش مصنوعی برای پیدا کردن اطلاعات خاص استفاده کنند.

 

نحوه استفاده از چت‌بات Gemini در جیمیل iOS

 

احتمال کمی وجود دارد که قابلیت پرسش و پاسخ Gmail به زودی برای کاربران رایگان جیمیل فعال شود. گوگل این ویژگی‌ها را برای تشویق کاربران به خرید اشتراک‌های ماهانه ارائه می‌دهد و این امکانات، فرصتی برای کسب درآمد از طریق Gemini است.

مانند سایر شرکت‌های فناوری، گوگل هم ویژگی‌های هوش مصنوعی را به محصولات خود مثل Google Docs، Gmail و Google Calendar اضافه کرده است.

این ویژگی جدید یک روز پس از معرفی «کارت‌های خلاصه» جیمیل منتشر شده است. این کارت‌ها به شما کمک می‌کنند تا صندوق ورودی خود را بهتر سازماندهی کنید و کارهایی مانند پیگیری بسته‌ها، اعلام حضور برای پروازها، تنظیم یادآوری‌ها و علامت‌گذاری صورت‌حساب‌ها را انجام دهید.

با این به‌روزرسانی‌های جدید، گوگل تلاش می‌کند تا سرویس ایمیل خود را رقابتی نگه دارد. این در حالی است که اپل نیز ویژگی‌های مشابهی را در برنامه Mail خود با iOS 18 معرفی کرده است.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.