در حال بارگذاری

ماژول فروشگاه ویدیو

ماژول فروشگاه ویدیو

از طریق ماژول فروشگاه ویدئو می توانید ویدیوهای خود را دسته بندی نموده و همچنین در صورت نیاز یک ویدیو را به بخشهای مختلف تقسیم کرده و به فروش برسانید. به عنوان مثال می توان یک اپلیکیشن آموزشی با دسته های آموزش ریاضیات، زیست شناسی و ادبیات داشته باشید که هر کدام ویدئوهای مختص به خود را دارند یا حتی می توانید با این ماژول اپلیکیشن های فیلم و سریال، انیمیشن و … بسازید.

یکی از نکات قابل توجه این ماژول نگه داری امن ویدیوهایی است که قبلا کاربر مشاهده کرده است. در واقع در فروشگاه ویدیو می توانید تعیین کنید کاربر چگونه ویدیو را مشاهده کند به عنوان مثال مشاهده و دانلود کند یعنی علاوه بر اینکه کاربر می تواند ویدئو را بصورت آنلاین مشاهده کند می تواند آن را دانلود کرده و در موبایل خود داشته باشد یا آنکه ویدیو سینک شود یعنی بار اولی که کاربر ویدئو را با اتصال به اینترنت مشاهده می کند ویدئو در موبایل او بصورت امن ذخیره می شود تا دفعات بعد، بدون اینترنت و فقط از طریق اپلیکیشن بتواند آن را مشاهده کند.

در فروشگاه ویدئو امکان قرار دادن تیزر نیز وجود دارد تا کاربر قبل از خرید بتواند با محصولی که قرار است خریداری کند آشنا شود و حتی دیگر کاربران می توانند برای ویدیو نظرات خود را ثبت کنند که درصورت تایید توسط مدیر در اپلیکیشن نمایش داده می شود. همچنین امکان اتصال به درگاه های مختلف بانکی از جمله زرین پال، ایدی پی، کافه بازار و … وجود دارد.

از دیگر ویژگی های فروشگاه ویدئو ارسال پیام تایید خرید از طریق پیامک و ایمیل و همچنین مشاهده خریدهای قبلی در اپلیکیشن است. همچنین امکان تعریف کد تخفیف بصورت یکبار مصرف و زماندار برای فروش بصورت جشنواره و تخفیفات فصلی وجود دارد.

برای مشاهده آموزش کامل فروشگاه ویدیو کلیک کنید.

4 Comments

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.