در حال بارگذاری

ماژول پشتیبانی

پشتیبانی (تیکت)

با استفاده از این ماژول می‌توانید امکان ثبت تیکت از سوی کاربران اپلیکیشن به دپارتمان های مختلف را فراهم کنید، همچنین از طریق پنل اپتو می‌توانید پاسخ تیکت‌های کاربران را بدهید. یکی از امکانات این ماژول اتصال آن به ماژول حساب کاربری است که حتی می‌توانید نقش هایی در حساب کاربری تعریف و در قسمت دپارتمان ماژول پشتیبانی، گزینه “امکان پاسخگویی از طریق اپلیکیشن” را فعال کنید تا کاربران آن نقش ها بتوانند تیکت های مربوط به دپارتمان خود را از طریق اپلیکیشن پاسخ دهند. در صورتی که اپلیکیشن شما فروشگاهی یا معرفی خدمات است وجود چنین امکانی در اپلیکیشن باعث ارتباط نزدیکتر شما با کاربران و در نتیجه اعتماد و خرید می شود. تفاوت این ماژول با گفتینو و رایچت این است که در پیشتیبانی پیامی برای شما ارسال می‌گردد تا زمانی که شما فرصت پاسخگویی داشتید به آن پاسخ دهید و پاسخ شما از طریق پیامک و ایمیل به اطلاع کاربر می‌رسد.

2 Comments

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.