در حال بارگذاری

رویداد اپل

رویداد اپل در راه است | در پایان ماه محصولات جدید اپل را خواهیم دید

اگر منتظر معرفی آیفون ۱۳ در رویداد اپل سال ۲۰۲۱ هستید باید شما را نا امید کنم. اما مطمئن باشید محصولات جدید و جذابی مثل ایرپاد ۳ و یا Smart Tracker جدید اپل معرفی خواهد شد.
این رویداد که حدوداً ۱۰ روز دیگر و در تاریخ ۲۳ مارس برگزار خواهد شد، هم برای برنامه نویسان آیفون و هم برای استفاده کنندگان محصولات آن‌ها مهم خواهد بود.
به نظر می‌رسد که نسل بعدی ایرباد اپل بیشتر به ایرپاد پرو نسل قبل شباهت داشته باشد.
اپل در پاییز گذشته نسل جدیدی از سیستم‌های مک را معرفی کرد که مانند موبایل هایش، از پردازنده های Arm استفاده می کنند. این چیپ ست های جدید که M1 نام دارند در حال حاضر در لپ تاپ های اپل قرار گرفته‌اند و از نظر قدرت و سرعت عمل‌کرد بسیار خوبی داشته اند. از دیگر محصولاتی که پاییز گذشته از سوی اپل معرفی شدند آیفون ۱۲ و محصولات مرتبط آن، مانند آیفون ۱۲ پرو، و همچنین ساعت Apple Watch 6 بودند.

مطلب مهم: ساخت اپلیکیشن بدون کد با اپ ساز اپتو

از دیگر محصولاتی که در این مراسم می‌توانیم منتظر آن باشیم، عینک هوشمند اپل و عینک واقعیت مجازی اپل هستند.
اگر شما از طرفداران سیستم‌های Imac Pro هستید احتمالاً خبر مربوط به عدم تولید دوباره این محصول را شنیده اید. اپل پیشتر اعلام کرده بود که به دلیل معرفی Mac Pro ها، دیگر مایل به تولید و عرضه Imac Pro نیست و تصمیم دارد خریداران را به سمت کامپیوترهای قوی و گران قیمت Mac Pro بکشاند.

رویداد اپل برای برنامه نویسان اکوسیستم اپل نیز اهمیت بسیاری دارد. معمولاً هر ساله در این رویداد از نسخه های جدید سیستم عامل اپل، مانند سیستم عامل مخصوص Ipad Pro رو نمایی می‌شود که می‌تواند اهمیت بسیاری برای برنامه سازی IOS داشته باشد. ساخت برنامه برای آی او اس هر ساله با توجه به‌ آپدیت های سیستم عامل IOS و قابلیت‌های جدیدی که معرفی می‌شوند می‌تواند مقداری متفاوت باشد. این تفاوت ها هم در ساختار کد، و هم در ساختار طراحی محیط اپلیکیشن تاثیر گذار خواهند بود.

 


معرفی اپلیکیشن ساز اپتو

مجموعه ی اپتو دارای تیم پشتیبانی مجزایی است که شما را پیش از شروع ساخت اپلیکیشن با اپتو راهنمایی می کند. پشتیبانی مجموعه تا انتشار اپتان در مارکت های معتبر با شما همراه خواهد بود. همچنین بعد از انتشار اپ تا زمانی که پنل فعالی در اپتو داشته باشید با بروز هر مشکل یا درصورت پیش آمد سوالی برای شما، در کنارتان خواهد بود.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.