در حال بارگذاری

امروزه داشتن یک وب‌ سایت برای هر کسب‌وکاری حیاتی است و درعین‌ حال می‌تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد. در حال حاضر اغلب مشتریان از برندها انتظار دارند که محتوای آنلاین در مورد تجارت خود ارائه دهند. اگر صاحب کسب‌وکاری هستید که هنوز آن را وارد دنیای آنلاین نکرده، در اینجا برخی از مزایای طراحی سایت آورده شده و شما را متقاعد خواهد کرد که هرچه زودتر این کار را انجام دهید.

مزایای طراحی سایت در کسب‌ و کار

اگر شما هم برای خود سایت داشته باشید می‌توانید از مزایا و اتفاقات مثبتی که در ادامه برایتان شرح می‌دهیم بهرمند شوید:

حضور آنلاین به‌صورت 24/7

داشتن یک وبسایت به این معنی است که مشتریان همیشه می‌توانند شما را در هر زمان و هر مکان پیدا کنند. حتی در خارج از ساعات کاری، وبسایت همواره به یافتن و وفادار کردن مشتریان جدید ادامه می‌دهد. این ویژگی راحتی‌های زیادی برای کاربران به همراه دارد، زیرا می‌توانند در راحتی خانه خود به اطلاعات موردنیاز خود دسترسی داشته، بدون اینکه فشاری برای خرید داشته باشند.

تبادل اطلاعات

در ساده‌ترین حالت، سایت راهی سریع و آسان برای برقراری ارتباط بین خریداران و فروشندگان و همچنین روشی عالی برای تبلیغ کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و ایجاد یک مجموعه با مشتریان است. تبادل داده و اطلاعات از مهم‌ترین مزایای طراحی سایت است.

اعتبار

در جهان پیشرفته امروزی، این پیش‌فرض برای همه مردم وجود دارد که هر کمپانی بزرگ و با اعتباری به‌گونه‌ای بستر حضور آنلاین در فضای اینترنت را فراهم کند. مشتریان بالقوه به‌احتمال زیاد به هر کسب‌وکاری که وبسایت ندارد، بی‌اعتماد خواهند شد.

کاهش هزینه‌ها

می‌توانید از سایت خود برای فروش مستقیم کالاها و خدمات به مصرف‌کنندگان نیز استفاده کنید، در برخی موارد نیاز به فروشگاه‌های فیزیکی که شامل هزینه‌های عملیاتی زیادی است، از بین می‌رود.

گسترش بازار

رسیدن به مشتریان بیشتر را باید از مزایای داشتن سایت دانست. ازآنجایی‌که سایت شما برای همه در سراسر جهان قابل‌دسترسی است، توانایی عبور از موانع جغرافیایی آسان است. هرکسی، از هر کشوری، می‌تواند شرکت شما را پیدا کند و به همین دلیل، می‌تواند یک مشتری بالقوه باشد.

تبلیغات

  • سئو و تبلیغات آنلاین راه بسیار خوبی برای کمک به افزایش آگاهی هستند و اگر به‌درستی انجام شود، ترافیک وبسایت شما افزایش پیدا می‌کند.

    خدمات مشتری آنلاین

    ارائه راحت‌تر و بهتر خدمات از مزایای طراحی سایت است. وبسایت‌ها راه آسان‌تری برای رسیدگی به خدمات مشتری ارائه می‌دهند. با ارائه پاسخ به سؤالات متداول، می‌توانید هزینه‌های خدمات مشتری را کاهش دهید و در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

    مزایای وبسایت تک صفحه یا لندینگ‌ پیج

    یک صفحه فرود، بازدیدکننده را به سمت یک صفحه وب هدایت می‌کند. صفحات فرود بازدیدکنندگان وب را از پیوندی در منبعی مانند ایمیل، پست رسانه‌های اجتماعی یا ایمیل مستقیم، فیلتر می‌کنند. صفحات فرود با ترغیب کاربران علاقه‌مند به پرکردن یک فرم یا تماس با یک کسب‌وکار، آنها را جذب می‌کنند.

    صفحات فرود به طور مستقیم از اهداف تجاری پشتیبانی می‌کنند

    یکی از مزایای داشتن وبسایت و لندینگ پیج را باید این مورد برشمرد که مستقیماً از اهداف تجاری شما مانند دستیابی به بازار جدید، تبلیغ محصول جدید، جذب مشتریان جدید یا فروش بیشتر پشتیبانی می‌کنند. صفحات فرود می‌توانند به مخاطب خاصی که شما هدف آن هستید پاس دهند و به شما هم امکان اندازه‌گیری موفقیت را در رابطه‌ با آن هدف می‌دهند.

    صفحات فرود اقدامات مشتری را افزایش می‌دهند

    همان‌طور که سایت حاوی اطلاعاتی است که بر تصمیم بازدیدکننده تأثیر می‌گذارد، یک صفحه فرود خوب نیز همین کار را می‌کند. یک صفحه فرود یک اقدام واضح را برای کاربران تنظیم می‌کند و انجام آن اقدام را تاحدامکان برای آنها آسان می‌کند که باید آن را از مزایای طراحی سایت و لندینگ پیج دانست.

    صفحات فرود کمپین‌های جستجوی پولی را بهبود می‌بخشد

    یک بازاریابی موفق موتور جستجو یا کمپین جستجوی پولی به نرخ کلیک بستگی دارد و نرخ کلیک تحت‌تأثیر صفحات فرود است. با استفاده از یک صفحه فرود، می‌توانید سرنخ‌های بیشتری نسبت به زمانی که افراد را به صفحه اصلی سایت خود هدایت می‌کنید، ایجاد کنید.

    صفحات فرود اعتبار را افزایش می‌دهد

    ازآنجایی‌که صفحات فرود بر روی یک کار، هدف یا مسیر خاص برای کاربر متمرکز هستند، می‌توانید محتوا و عناصر صفحه فرود را برای تسهیل آن کار تاحدامکان بهینه کنید. وقتی کاربر احساس می‌کند که مسیر عملش واضح است و شما کمک می‌کنید تا به آن مسیر دست یابد، متوجه می‌شود که شما مشکلات او را درک کرده‌اید و برای ایجاد بهترین راه‌حل فکر کرده‌اید.

    صفحات فرود آگاهی از برند را بهبود می‌بخشد

    شناخته‌تر شدن برند از مهم‌ترین مزایای طراحی سایت و لندینگ پیج است. هنگام طراحی یک صفحه فرود، مهم است که سبک، ظاهر، احساس و کپی صفحه فرود با محتوایی که به آن پیوند داده شده، مطابقت داشته باشد. یک صفحه فرود با نام تجاری ثابت راهی اضافی برای بهبود آگاهی از برند در بازاریابی است. این کار با افزایش ثبات برند در انواع مختلف رسانه، به سود می‌رسد و به کاربران فرصت‌های بیشتری برای شناسایی و تعامل با برند شما می‌دهد.


نتیجه گیری

امروزه به دلیل توسعه و گسترش فناوری اطلاعات اغلب کسب‌وکارها برای معرفی و شناخته شدن باید با تکنولوژی‌ها و فناوری‌های روز دنیا همگام باشند. صاحبان مشاغل برای برقراری تعاملات بیشتر و سریع‌تر با مشتری و انجام فعالیت‌های کسب‌وکار خود به داشتن وبسایت فکر می‌کنند. در این مقاله تلاش شد از مزایای طراحی سایت و لندینگ پیج مواردی ارائه شود تا راهی برای ترغیب بیشتر شرکت‌ها به توسعه وبسایتی برای رقابت در دنیای آنلاین امروزی باشد.

برای سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید