در حال بارگذاری

چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم

چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم؟ اگر قصد ساخت یک اپ را برای کسب و کارتان دارید یا اگر محتوای ارزشمندی برای ارائه دارید که اپلیکیشن را درگاه مناسبی برای ارائه ی آن می دانید، با ما همراه باشید تا با مزایا و معایب ساخت اپ با اپلیکیشن سازها آشنا شوید.

بدون پیش نیاز، اپ حرفه ای بسازید

با داشتن اپلیکیشن مخصوص خودتان، از کسب و کارهای مشابه متمایز شده و برند خاص و پربازدیدی خواهید داشت. اما آیا برای داشتن یک اپلیکیشن لازم است حتما آن را سفارش دهید؟ این مسئله به میزان انتظار شما از جزئیات اپ مورد نظرتان بستگی دارد. یک اپلیکیشن ساز در ساخت کلیات یک اپ محدودیتی ندارد. تمامی امکانات یک اپ را در یک اپلیکیشن ساز حرفه ای خواهید داشت. درواقع کلیت اپ توسط اپلیکیشن ساز برای شما آماده شده است. بنابراین چه اپ را سفارش دهید و چند میلیون تومان هزینه کنید، چه آن را با اپلیکیشن ساز بسازید و هزینه تان جزئی باشد، نتیجه مشابه خواهد بود و تفاوت در جزئیات اپ شماست.

زمان ساخت کم، کیفیت بالا

سفارش اپ زمان بر است. اگر اپ مورد نظر را سفارش دهید و در بهترین حالت با یک تیم حرفه ای و منظم رو به رو باشید. ابتدا لازم است چند جلسه حضوری برای توافق میان شما و برنامه نویسان تشکیل شود. تا بتوانید تمامی ایده تان را برایشان بازگو کنید. و انتظاراتتان از اپ را به تیم مورد نظر منتقل کنید. و پس از آن روند کدنویسی اپ آغاز خواهد شد.

پس ازآن نیاز به گذر مدت زمان 1-6 ماه است تا ورژن ابتدایی اپ به شما تحویل داده شود . سپس بایست ایراداتی که در اپ می بینید را به برنامه نویسان اطلاع دهید. این هم باعث صرف زمان بیشتری خواهد شد. اما در ساخت با اپلیکیشن ساز، بدون نیاز به پروسه ی توجیه و رفع ایراد، با قالب ها وامکانات آماده به ساخت ایده ی خود خواهید پرداخت. و به سبب آماده بودن بسیاری از امکانات، یک سره به پیاده سازی ایده خواهید رسید. و این موضوع چند ماه شما را جلو می اندازد.

هزینه های ساخت اپ

اگر با قواعد شروع کسب و کارها آشنا باشید به خوبی می دانید که “مدیریت سرمایه” در راه اندازی و طول عمر یک استارتاپ بسیار مهم است. یک کارآفرین در آغاز کار، بیشترین سرمایه را برای مهم ترین بخش کار کنار می گذارد. روند اصولی و صحیح در دنیای بیزینس به این ترتیب است که: به جای هزینه کردن مبالغ گزاف برای امور فنی در شروع کار، ابتدا بایست با کمترین هزینه ی ممکن کار را آغاز کنید و پس از کسب اطمینان از مطلوب بودن ایده تان ، برای برخی موارد هزینه کنید. در نتیجه در شروع کار به جای هزینه کردن برای یک اپ و سایت اختصاصی با هزینه ی بالای چند میلیون تومان، می توانید با کمترین هزینه از طریق اپلیکیشن سازها و سایت سازها، به معرفی و ارائه ی کلیت هدفتان نائل شوید و با پیشبرد نسبی ایده، در صورت تمایل، اپ، سایت و .. را ارتقاء دهید.

*توجه داشته باشید که برای دریافت فرمت های مختلف یک اپ سفارشی لازم است برای هر فرمت(اندروید، ios و..) هزینه های بالا و مجزایی بپردازید. در صورتی که یک اپلیکیشن ساز بتواند خروجی هایی با فرمت های مختلف را برایتان فراهم کند، به تعداد فرمت های مورد نیازتان هزینه ی بسیار پایین تری پرداخت خواهید کرد.

به اپلیکیشن سازهای دارای پشتیبانی اعتماد کنید

اگر قصد ساخت اپ با اپلیکیشن سازها را دارید، لازم است از اپ سازی استفاده کنید که پشتیبانی بعد از پرداخت هزینه را برای شما تضمین می کند. در روند ساخت یا بعد از انتشار اپ مشکلات احتمالی و پرسش های پیش آمده برای شما نیاز به پیگیری از سایت سازنده ی اپ دارد. در صورت نداشتن پشتیبانی ممکن است علی رغم پرداخت هزینه ی اپ، با حجمی از مخاطبان ناراضی روبه رو شوید. این مسئله برای اپ های سفارشی هم صادق است. بنابراین دراین مورد به رزومه ی فرد یا تیم اپ اپلیکیشن ساز توجه ویژه داشته باشید.

آیا اپ های ساخته شده با اپلیکیشن ساز ها همیشگی هستند؟

این مورد به پیشینه و رزومه ی اپلیکیشن ساز مورد نظر شما بستگی دارد. البته این مطلب درباره ی اپ های سفارشی هم صادق است. و در صورتی که سفارشتان را از یک تیم قوی درخوست نکرده باشید، این احتمال وجو دارد که مدتی پس از رونمایی و به کارگیری اپ به مشکل بخورید. و برای پیگیری امور مربوط به اپتان مرجعی برای پیگیری نداشته باشید. در صورتی که یک اپلیکیشن ساز رزومه ی قوی و عملکرد موفق داشته باشد برای ارائه ی خدمات همیشگی به شما محدودیتی نخواهد داشت.

آیا اپ های ساخته شده با اپلیکیشن سازها قابل توسعه هستند؟

این پرسش همواره مطرح می شود که آیا دسترسی به اپ های ساخته شده با اپلیکیشن سازها محدود است. آیا اپ های ساخته شده با اپلیکیشن سازها قابل توسعه هستند؟ این موارد در اپلیکیشن سازها هم مانند اپ های سفارشی وجود دارد. و تنها این نکته تعیین کننده است که آیا اپلیکیشن ساز مورد نظر شما دسترسی های ممکن را به شما داده و اصلا در حدی پیشرفته و حرفه ای هست که چنین ابزاری را در اختیارتان قرار دهد یا خیر.

در واقع امکان تغییر در اپ بعد از تکمیل ساخت، در صورتی ممکن است که پنلی که اپ را در آن ساخته اید همواره در دسترس شما باشد تا بتوانید آن را ویرایش کنید، خروجی جدید دریافت کنید و مدیریت اپ را از پنل ساخت دنبال کنید. همچنین اگر تغییر بیسیک کدها بعد از ساخت ممکن باشد، یعنی اپ شما قابلیت توسعه دارد.

همچنین اگر اپ ساز مورد نظر شما سند اپتان را در اختیارتان قرار می دهد، این نگرانی بی مورد است. در صورت در دست داشتن امضای اپ (keystore) قادر خواهید بود که اپ را برای ادامه ی ساخت به تیم دیگری بسپارید. آن را توسعه دهید و سند آن را به نام خود بدانید.

چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم

چرا اپلیکیشن ساز اپتو

امروزه سایت های معتبری از جمله گوگل به ارائه ی اپلیکیشن ساز اقدام کرده اند که نشان دهنده ی نیاز و مطلوبیت استفاده از اپلیکیشن سازها را دارد. اما با توجه به محدودیت های ایجاد شده برای کاربران ایرانی لازم است اپلیکیشن سازی ایرانی متناسب با نیاز کاربران ایرانی به کار گرفته شود که برای پشتیبانی درگاه های بانکی ایرانی، تعاملات پیامکی و  .. به مشکل برنخورد. البته اپتو علاوه بر درنظر شناخت کاربران ایرانی و ساخت ویژه ی اپ متناسب با نیازهای بازار ایران، مناسب ارائه ی اپلیکیشن ساز به کاربران غیر ایرانی هم بوده و کاربران زیادی از کشورهای حاشیه ی خلیج فارس، افغانستان و چند کشور اروپایی دارد. با مرور موراد بالا متوجه شدید که چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم. حال نوبت به معرفی اپتو به عنوان یک اپ ساز آنلاین است تا این معیارها را برای آن بررسی کنیم.

1-هزینه های ساخت اپ با اپتو

 هزینه های اپتو نسبت به امکانات جدید آن بسارپایین است. قسمت جالب ماجرا رایگان بودن پنل تست این اپلیکیشن ساز است. درواقع شما برای تست ایده تان ناچار به پرداخت هزینه نیستید. می توانید در یک پنل 3ماهه ی رایگان ساخت اپلیکیشن حرفه ای را شروع کنید. اپ خود را به صورت کامل بسازید.. و پس از حصول اطمینان از امکان پیاده سازی ایده، برای دریافت خروجی اندروید، ios یا pwa هزینه را بپردازید. تمامی صفحات پیش از ساخت در پنل شما قابل مشاهده است. می توانید پیش نمایش بیشتر صفحات اپ را پیش از پرداخت در دموی پنل یا دموی موبایل مشاهده کنید.

2- پشتیبانی قوی

مجموعه ی اپتو دارای تیم پشتیبانی مجزایی است که شما را پیش از شروع ساخت اپتو راهنمایی می کند. پشتیبانی مجموعه تا انتشار اپتان در مارکت های معتبر با شما همراه خواهد بود. همچنین بعد از انتشار اپ تا زمانی که پنل فعالی در اپتو داشته باشید با بروز هر مشکل یا درصورت پیش آمد سوالی برای شما، در کنارتان خواهد بود.

3- آموزش های جامع

شما برای ساخت هر افزونه به انجام تنظیمات ساده ای نیاز دارید تا اپ را برای خود شخصی سازی کنید. اپتو برای انجام این تنظیمات -علیرغم سادگی و سهولت آنها-آموزش هایی ارائه کرده که می توانید حین ساخت از آن ها بهره ببرید. این از جمله مواردی است که ما را تشویق می کند تا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم.

4- امکان دریافت انواع فرمت اپلیکیشن

در حال حاضر امکان دریافت 3 فرمت اصلی اندروید، ios  و pwa  (وب اپ) را با کمترین هزینه ی ممکن از اپلیکیشن ساز اپتو خواهید داشت. علاوه بر این علاوه بر فرمت apk، امکان دریافت فرمت aab را نیز خواهید داشت. بنابراین در شرح این مطلب که چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم، خواهید دانست که همه چیز به جزئیات قابل ارائه ی اپ ساز بستگی دارد.

5- قابلیت انتشار در مارکت ها

تمامی اپ های ساخته شده در اپتو توسط کاربران در ماکت های معتبری چون گوگل پلی و کافه بازار منتشر می شوند. اپلیکیشن ساز اپتو توسط مارکت ها شناخته شده و مورد پذیرش است.

6- سرعت بالا و امکانات ویژه ی اپتو

اپتو با به کار گیری قوی ترین سرورهای موجود بالاترین سرعت ممکن برای یک اپ را در اختیار شما قرار داده است. اپتو با به کارگیری یکی از قوی ترین زبان های برنامه نویسی و استفاده از استانداردهای جهانی همواره خود را به روز کرده و در لیست اپلیکیشن سازهای برتر قرار داده است. درحال حاضر اپتو با زبان فلاتر پنل جدید خود را رونمایی کرده که زبان مورد استفاده ی معتبرترین سایتها و اپلیکیشن سازهای دنیا همچون گوگل، ebay ، … است.

اپتو هم برای پنل های مدیریتی خود، هم برای سرورهای خود و هم برای اپلیکیشن هایش از جدیدترین فریم ورک ها و فیچرهای برنامه نویسی استفاده کرده و در نهایت اپ هایی با کیفیت نیتیو (native) به شما ارائه می کند. این اپلیکیشن ساز، برای ساخت اپ های بیزینس کوچیک، شخصی و بیزینس های بزرگ مناسب است.

شما میتوانید با کمترین هزینه، بالاترین کیفیت کاربران خود را راضی کنید و کسب و کارتان را رونق دهید.

7- ساخت اپ اختصاصی با طراحی ویژه و به چند زبان

در آپدیت اخیر اپتو کاربران امکان ساخت اپ های یونیک و اختصاصی تر به ویژه از نظر طراحی را خواهند داشت. درواقع آزادی عمل در طراحی را در بالاترین سطح خود تجربه خواهند کرد. همچنین می توانند اپ را به زبان هایی غیر فارسی و حتی به چند زبان منتشر کنند. بنابراین با اپتو می توانید اپ منحصر به فرد و ویژه ای داشته باشید.

8- توسعه پذیری

اپتو به طور مداوم خود را به روز می کند و همواره سعی دارد خود را در بالاترین کیفیت نگه دارد. با ساخت ماژول های جدید و ارتقاء سطح کیفی و افزایش امکانات ماژولهای قدیمی این امکان را به کاربران داده می شود که با ویرایش اپلیکیشنشان ، خود را به روز کنند. به روز رسانی های اپتو با توجه به نیاز کاربران و برامده از تعامل با کاربران و دریافت نظر سنجی از آنان است. همچینین اپتو در ورژن جدید خود امکان دریافت امضای اپ (keystore) را برای تمامی کاربرانش فراهم کرده است. به این ترتیب هر کاربر می تواند برای توسعه اختصاصی اپلیکیشنش اقدام کند.

با دانستن این معیارها متوجه شدیم چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم. هم اکنون بدون نیاز به دانش برنامه نویسی خواهید توانست با یک اپ ساز متعهد همراه شوید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.