در حال بارگذاری

نگاهی به قلم لمسی اپل پنسل پرو و قابلیت‌های جدیدش!

 

قلم لمسی اپل پنسل پرو با ویژگی‌های جدیدی مثل پشتیبانی از Find My، بازخورد لرزشی و حساسیت به فشار، از هر زمان دیگری کاربردی‌تر شده است.

اپل در رویداد Let Loose از نسل جدید قلم استایلوس خود با نام اپل پنسل پرو رونمایی کرد که مهم‌ترین به‌روزرسانی این محصول از زمان عرضه‌ی اپل پنسل نسل ۲ در سال ۲۰۱۸ به‌حساب می‌آید. اپل پنسل پرو قابلیت‌های جدیدی ارائه می‌دهد که کار با این محصول را از هر زمان دیگری لذت‌بخش‌تر می‌کند.

قابلیت Squeeze

قابلیت Barrel Roll

قلم لمسی اپل پنسل پرو از ژیروسکوپ استفاده می‌کند و با چرخاندن بدنه‌ی آن، جهت‌گیری برخی ابزارها تغییر می‌کند. قابلیت “Barrel Roll”، کنترل بسیار دقیق‌تری روی ابزارهای شبیه‌ساز قلم‌مو ارائه می‌دهد و به‌طور دقیق‌تر، عملکردی مشابه کج‌کردن قلم‌موی واقعی هنگام طراحی و نوشتن دارد.
این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا با دقت بیشتری، ابزارهایی مانند قلم‌های واقعی را در محیط دیجیتال استفاده کنند، که این امر به تجربه‌ی طراحی و نوشتن آن‌ها از پیشرفته‌ترین سطح دسترسی می‌دهد.
قابلیت Barrel Roll اپل پنسل پرو

قابلیت Haptic Feedback

قابلیت Haptic Feedback به کاربران اجازه می‌دهد تا در هنگام استفاده از اپل پنسل پرو، با انجام ژست‌های مختلف، بازخورد لمسی را تجربه کنند. این به این معناست که هنگامی که شما بدنه را فشار می‌دهید یا دوبار ضربه‌می‌زنید، یک لرزش ملایم احساس خواهید کرد. این بازخورد لمسی تجربه‌ی استفاده از ابزار را برای کاربران بهبود می‌بخشد و احساسی نزدیک‌تر به استفاده از ابزارهای معمولی را در دست دارد.

قابلیت Find My

اپل پنسل پرو از قابلیت Find My پشتیبانی می‌کند و بنابراین می‌توانید موقعیت‌ مکانی آن را به‌همراه سایر دستگاه‌های خود، به‌طور مستقیم ازطریق اپلیکیشن Find My ردیابی کنید.

نگاهی به قلم لمسی اپل و قابلیت‌های جدیدش!

اپل پنسل پرو به‌صورت مغناطیسی به لبه‌ی آیپد پرو M4 یا آیپد ایر M2 متصل می‌شود و این اتصال، امکان شارژ و جفت‌شدن خودکار را فراهم می‌کند. آیپد پرو ۲۰۲۴ درگاه مغناطیسی جدیدی دارد که به‌طور خاص برای اپل پنسل پرو طراحی شده‌ است.
اپل پنسل پرو از ویژگی‌های نسل قبلی خود ازجمله Apple Pencil Hover و Double Tap پشتیبانی می‌کند. قابلیت اول به شما اجازه می‌دهد قبل‌از ایجاد علامت، محل دقیق فرود اپل پنسل را روی نمایشگر ببینید و ویژگی دوم برای جابه‌جایی سریع بین ابزارها کاربرد دارد.
اپل پنسل پرو فقط با مدل‌های جدید آیپد یعنی آیپد ایر M2 و آیپد پرو M4 که سه‌شنبه‌ی هفته‌ی اخیر معرفی شدند، سازگار است.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.