در حال بارگذاری

اپل از مک بوک ایر 13 و 15 اینچی جدید با تراشه

قدرتمند M3 رونمایی کرد.

مک بوک ایر ۱۳ و ۱۵ اینچی محبوب‌ترین لپ‌تاپ دنیا با عملکرد بیشتر، وای‌فای سریع‌تر، و پشتیبانی از حداکثر دو نمایشگر خارجی بهتر از همیشه است – همه اینها در طراحی بسیار نازک و سبک با حداکثر ۱۸ ساعت عمر باتری

مک بوک ایر 13 و 15 اینچی جدید

 

کالیفرنیا اپل امروز مک بوک ایر جدید خود را با تراشه قدرتمند M3 معرفی کرد که ترکیبی باورنکردنی از عملکرد کم مصرف و قابلیت حمل آن را به سطح جدیدی رساند. با M3، مک بوک ایر تا 60 درصد سریعتر از مدل دارای تراشه M1 و تا 13 برابر سریعتر از سریعترین مک بوک ایر مبتنی بر اینتل است. و با موتور عصبی سریعتر و کارآمدتر در M3، مک بوک ایر همچنان به کار خود ادامه می دهد.بهترین لپ تاپ مصرفی جهان برای هوش مصنوعی.

هر دو مدل در رنگ های نیمه شب، ستاره ای، نقره ای و خاکستری فضایی موجود هستند.

همراه با دوربین، میکروفون و بلندگوهای کلاس جهانی آن؛ شارژ MagSafe؛ طراحی بی صدا و بدون فن آن؛ و macOS، مک‌بوک ایر تجربه‌ای بی‌نظیر را ارائه می‌کند – مدل 13 اینچی را به پرفروش‌ترین لپ‌تاپ جهان و مدل 15 اینچی را به پرفروش‌ترین لپ‌تاپ 15 اینچی جهان تبدیل می‌کند.

مک بوک ایر جدید با تراشه M3 به طرز چشمگیری نازک و سریع است

 

عملکرد فوق العاده سریع با M3
تراشه M3 که با استفاده از فناوری 3 نانومتری پیشرو در صنعت ساخته شده است، عملکرد سریع‌تر و قابلیت‌های بیشتری را برای MacBook Air به ارمغان می‌آورد. مک بوک ایر جدید با داشتن پردازنده 8 هسته ای قدرتمند، پردازنده گرافیکی 10 هسته ای و پشتیبانی از حداکثر 24 گیگابایت حافظه یکپارچه، 60 درصد سریعتر از مدل M1 و 13 برابر سریعتر از سریعترین اینتل است.

MacBook Air-based.1 همچنین دارای عمر باتری تا 18 ساعت است که تا 6 ساعت بیشتر از MacBook Air مبتنی بر اینتل است. کاربران سرعت فوق العاده M3 را در هر کاری که انجام می دهند، از بهره وری روزمره، احساس می کنند. کارهای سختی مانند ویرایش عکس و فیلم و توسعه نرم افزار.

M3 عملکرد مک بوک ایر را حتی بیشتر می کند:

  • عناوین بازی مانند No Man’s Sky تا 60 درصد سریعتر از MacBook Air 13 اینچی با تراشه M1 کار می کنند.
  • بهبود تصویر با هوش مصنوعی با استفاده از ویژگی Super Resolution Photomator تا 40 درصد سریع‌تر از مدل 13 اینچی با تراشه M1 است و تا 15 برابر سریع‌تر برای مشتریانی که به مک با سیلیکون اپل ارتقا نداده‌اند.
  • کار در صفحات گسترده اکسل تا 35 درصد سریعتر از مدل 13 اینچی با تراشه M1 است و برای مشتریانی که به مک با سیلیکون اپل ارتقا نداده اند تا 3 برابر سریعتر است.
  • ویرایش ویدیو در Final Cut Pro تا 60 درصد سریع‌تر از مدل 13 اینچی با تراشه M1 است و برای مشتریانی که به مک با سیلیکون اپل ارتقا نداده‌اند، تا 13 برابر سریع‌تر است.
  • MacBook Air در مقایسه با لپ‌تاپ‌های PC با پردازنده Core i7 اینتل تا ۲ برابر عملکرد سریع‌تر، تا ۵۰ درصد سرعت مرور وب و تا ۴۰ درصد عمر باتری بیشتر را ارائه می‌کند.

MacBook Air با M3 بهره‌وری را با عملکرد و عمر باتری باورنکردنی به اوج می‌رساند

مطلب مهم: ساخت اپلیکیشن بدون کد با اپ ساز اپتو

بهترین لپ تاپ مصرفی جهان برای هوش مصنوعی
با انتقال به سیلیکون اپل، هر مک بوک ایر یک پلتفرم عالی برای هوش مصنوعی است. M3 شامل یک موتور عصبی 16 هسته‌ای سریع‌تر و کارآمدتر، همراه با شتاب‌دهنده‌ها در CPU و GPU برای تقویت یادگیری ماشینی روی دستگاه است که MacBook Air را به بهترین لپ‌تاپ مصرف‌کننده در جهان برای هوش مصنوعی تبدیل می‌کند. با استفاده از این عملکرد خارق‌العاده هوش مصنوعی، macOS ویژگی‌های هوشمندی را ارائه می‌کند که بهره‌وری و خلاقیت را افزایش می‌دهد، بنابراین کاربران می‌توانند ویژگی‌های قدرتمند دوربین، گفتار بی‌درنگ به متن، ترجمه، پیش‌بینی متن، درک بصری، ویژگی‌های دسترسی و موارد دیگر را فعال کنند.

با پشتیبانی از حداکثر دو نمایشگر خارجی در صورت بسته بودن درب لپ تاپ

به گفته اپل مک بوک ایر جدید اولین محصولی است که با 50 درصد محتوای بازیافتی ساخته شده است، از جمله 100 درصد آلومینیوم بازیافتی در محفظه، 100 درصد عناصر خاکی کمیاب بازیافتی در همه آهنرباها و در اولین مورد برای اپل، 100 درصد مس بازیافتی در برد منطق اصلی مک بوک ایر استانداردهای بالای اپل را برای بهره وری انرژی برآورده می کند و فاقد جیوه، مواد بازدارنده شعله برومه و PVC است. این بسته بندی 99 درصد مبتنی بر فیبر است و اپل را به هدف خود برای حذف پلاستیک از تمام بسته بندی ها تا سال 2025 نزدیک می کند.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.