در حال بارگذاری

اپل

Sideloading بهترین دوست یک مجرم سایبری است

کریگ فدریگی از تیم اپل در سخنرانی اصلی Web Summit خود گفته است:”بله، مردم، رویداد Web Summit 2021 اکنون تقریباً در حال اتمام است و مثل همیشه، رویدادی پر از ارائه ها و بحث های جذاب بود”. این رویداد بار دیگر در لیسبون پرتغال برگزار شد و مقامات شرکت‌های سراسر جهان برای بازدید به آنجا آمدند. معاون آمازون الکسا تام تیلور، جن وانگ مدیر اجرایی Reddit، نانسی دوبوک معاون مدیر عامل شرکت آمازون و بسیاری دیگر در این کنفرانس حضور داشتند.

یکی دیگر از مهمانان محبوب، کریگ فدریگی، معاون ارشد مهندسی اپل بود. در طول سخنرانی اصلی خود، فدریگی قطعی روی موضوع بارگذاری جانبی و اینکه چرا فکر می کند این ایده بدی در مورد دستگاه های اپل است، تمرکز کرد.

قانون بازارهای دیجیتال

قانون بازارهای دیجیتال توسط کمیسیون اروپا در پایان سال 2020 در ماه دسامبر پیشنهاد شد. هدف آن مقابله با قدرت انحصار طلبی غول های فناوری در اروپا است تا بتوانند بازار را برای مصرف کنندگان عادلانه تر کنند.

رویداد اپل در راه است | معرفی محصولات جدید اپل

برخی از تغییرات اساسی که قانون بازارهای دیجیتال قصد پیاده سازی آن را دارد، برنامه های غیرقابل نصب توسط اشخاص اول و همچنین امکان بارگذاری جانبی برنامه ها است. مورد اول کاملاً توضیحی است، اما اگر مطمئن نیستید که بارگذاری جانبی به چه معناست، اساساً به معنای دانلود برنامه های خارج از فروشگاه رسمی برای دستگاه شما است.

استدلال کریگ فدریگی (اپل)

همانطور که احتمالاً می توان حدس زد، قانون بازارهای دیجیتال مشکل بزرگی را برای روشی که اپل می خواهد با پلتفرم های نرم افزاری خود مدیریت کند ایجاد می کند. در خصوص موضوع محافظت و توضیح دیدگاه های این شرکت، فدریگی چند نکته اصلی را مطرح کرد و استدلال کرد که چرا فکر می کند بارگذاری جانبی ایده بدی است.

در اوایل ارائه، نمودار دایره ای مورد علاقه ی اپل که در سخنرانی های اصلی خود استفاده می کند به ما نشان داده می شود. این نمودار بر اساس یک مطالعه امنیتی است و یک نتیجه تقریبی از تفاوت در تعداد موارد آلوده به بدافزار بین iOS، Android، Windows و “Other” را نشان می دهد. البته در مورد محافظت از بدافزارها، iOS بهترین است.

او در ادامه صحبت‌های خود، قانون بازار دیجیتال را به عنوان چیزی که می‌تواند امنیت شما را به خطر بیندازد، مطرح کرد. مدیر اجرایی اپل می‌گوید: “خانه امنی که شما اکنون انتخاب کرده‌اید، یک نقص بزرگ در سیستم امنیتی خود دارد و سارقان واقعاً در بهره‌برداری از آن مهارت دارند.

فدریگی این موضوع را مطرح کرد که اکنون بیش از هر زمان دیگری مجرمان سایبری در انتظار نقض سیستم دفاعی دستگاه شخصی شما و دسترسی به اطلاعات حساس شما هستند. او افزود: “Sideloading بهترین دوست یک مجرم سایبری است و نیاز به آن در آیفون یک گزینه طلایی برای صنعت بدافزار خواهد بود.”

اپلیکیشن کسب و کار

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.