در حال بارگذاری

ویندوز ۱۱ با امکانات جدید، قابلیت جدید منوی تنظیمات که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد

ویندوز ۱۱ با امکانات جدید دارای ویژگی‌های مخفی بسیاری است که می‌تواند تجربه کاربران را بهبود بخشد و آن‌ها را در انجام کارها سریع‌تر کند.

اگر از نسخه پایدار ویندوز 11 استفاده می‌کنید، این ویژگی‌های پنهان به راحتی قابل کشف هستند. اما برای کسانی که از بیلدهای Insider استفاده می‌کنند، باید کمی تلاش بیشتری به خرج دهند تا بتوانند به تغییراتی که برای سایر کاربران Insider در دسترس نیست، دسترسی پیدا کنند.

یکی از این بیلدها، نسخه 26231 ویندوز 11 اینسایدر مایکروسافت است که ابزارهای پیشرفته ویرایش تصویر پروفایل پنهانی را ارائه می‌دهد. این ابزارها می‌توانند به کاربران کمک کنند تا تصاویر پروفایل خود را به شکلی حرفه‌ای ویرایش و بهبود دهند.

ویندوز 11 به زودی ممکن است تجربه جدیدی از ویرایشگر عکس پروفایل را به کاربران ارائه دهد.

 

ویندوز ۱۱ با امکانات نوین، قابلیت جدید منوی تنظیمات که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد

 

مایکروسافت در حال حاضر در تلاش است تا کاربران را به جای کنترل پنل بیشتر به برنامه تنظیمات متکی کند. اما علاوه بر آن، اخیراً راه دیگری برای جذاب‌تر و مفیدتر کردن برنامه تنظیمات پیدا شده است: ویرایشگر عکس پروفایل جدید با گزینه‌هایی برای اعمال افکت‌ها و فیلترها.

به‌ گزارش یکی از کاربران اینسایدر در ایکس، ویرایشگر پیشرفته‌ی ویندوز ۱۱ با امکانات جدید به کاربران امکان می‌دهد عکس پروفایل حساب مایکروسافت خود را تغییر دهند یا جلوه‌ها و فیلترهای مختلفی روی آن اعمال کنند. مثلاً می‌توان پس‌زمینه‌ی عکس پروفایل را تار کرد یا وضوح تصویر را ارتقا داد.

فعلاً مشخص نیست که ویرایشگر عکس پروفایل تنها برای کاربرانی که با حساب مایکروسافت در ویندوز لاگین می‌کنند فعال می‌شود یا برای همه‌ی کاربران؛ اما ظاهراً هر تغییری که در عکس پروفایل ویندوز خود اعمال می‌کنید در عکس حساب مایکروسافت شما نیز اعمال می‌شود.

قابلیت مخفی ویرایشگر عکس پروفایل در نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ به‌کمک نرم‌افزار ViveTool و وارد کردن دستور vivetool /enable /id:45189370,47364920 فعال می‌شود. پس از وارد کردن دستور باید کامپیوتر خود را ری‌استارت کنید. فعلاً زمان انتشار عمومی قابلیت مذکور مشخص نیست.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.