در حال بارگذاری

مایکروسافت برنامه های اندروید خود را در ویندوز 11 در سال 2025 پایان می دهد

مایکروسافت در مارس 2025 نمی توانید برنامه های جدید اندروید را از اپ استور آمازون در ویندوز 11 دانلود کنید.

سال آینده به پشتیبانی از زیرسیستم اندروید خود در ویندوز 11 پایان می دهد. این غول نرم افزاری برای اولین بار تقریباً سه سال پیش اعلام کرد که برنامه های اندروید را با اپ استور آمازون به ویندوز 11 می آورد، اما این زیرسیستم ویندوز برای اندروید اکنون از 5 مارس 2025 منسوخ خواهد شد.

مایکروسافت در بیانیه‌ای جدید می‌گوید:

« به پشتیبانی از زیرسیستم ویندوز برای Android™️ (WSA) پایان می‌دهد. «در نتیجه، فروشگاه App Amazon در ویندوز و همه برنامه‌ها و بازی‌های وابسته به WSA از 5 مارس 2025 دیگر پشتیبانی نخواهند شد.»

اگر در حال حاضر از برنامه‌های Android از فروشگاه Appstore آمازون استفاده می‌کنید، پس از پایان تاریخ قطع پشتیبانی، به این برنامه‌ها دسترسی خواهید داشت، اما پس از پایان عمر زیرسیستم اندرویدی مایکروسافت در سال آینده، نمی‌توانید برنامه جدیدی را دانلود کنید. . در 6 مارس (16  اسفند ۱۴۰۲)، کاربران ویندوز 11 دیگر نمی‌توانند اپ استور آمازون یا برنامه‌های اندروید مرتبط را از فروشگاه مایکروسافت جستجو کنند.

 مایکروسافت اندروید را در ویندوز 11 پشت سر می‌گذارد

پس از اینکه مایکروسافت در چند سال گذشته به طور مداوم زیرسیستم ویندوز خود را برای اندروید به‌روزرسانی کرده است، این یک حرکت غافلگیرکننده است.

آمازون می‌گوید که در کنار مایکروسافت، «تجربه‌ی یکنواختی از پشتیبانی را برای توسعه‌دهندگان و مشتریان اپ استور آمازون در ویندوز 11 ارائه خواهد کرد».

آمازون می گوید: توسعه دهندگان پس از 5 مارس 2024 دیگر قادر نخواهند بود برنامه های خالص جدید را با هدف ویندوز 11 ارسال کنند.

، اما توسعه دهندگان با یک برنامه موجود می توانند به ارسال به روز رسانی برنامه ها ادامه دهند تا زمانی که فروشگاه Appstore آمازون در ویندوز 11 به طور کامل متوقف شود.

برنامه های اندروید در ویندوز 11 در ابتدا مانند مایکروسافت به پیشرفت اپل

با تراشه های M1 و اجرای برنامه های iOS در macOS به نظر می رسید.

مایکروسافت با آمازون شریک شد، اما بدون دسترسی رسمی به فروشگاه Play گوگل،اگر می‌خواستید به راحتی برنامه‌های محبوب اندروید را در ویندوز دانلود کنید، همیشه تجربه‌ای بسیار پایین بود. این احتمالاً بخش بزرگی از دلیل حذف است .

 

 

 

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.