در حال بارگذاری

برنامه های اندروید

امکان نصب برنامه های اندروید بر روی ویندوز 11 به کمک برنامه های واسط

ویندوز 11 اکنون از نصب برنامه های اندرویدی پشتیبانی می کند، که به کاربران این امکان را می دهدتا هر برنامه اندرویدی را که در حال حاضر در داخل و یا خارج از Play Store است را نصب کنند.

با این حال، ویندوز به طور پیش‌فرض Sideloading را فعال نمی‌کند و اگر اصول خط فرمان را ندانید، این فرآیند می‌تواند برای شما خسته‌کننده باشد.

بررسی تفاوت فایل AAB و APK

مایکروسافت

همانطور که احتمالاً می دانید، مایکروسافت در حال آزمایش و ساخت یک زیرسیستم برای ویندوز در کانال Dev و Beta میباشد تا با استفاده از آن بتواند اندروید را در ویندوز پشتیبانی کند.

مایکروسافت محفظه ماشین مجازی خود را ایجاد کرده است تا اپلیکیشن های اندرویدی روی دسک‌تاپ اجرا شوند و اگر به AppStore آمازون دسترسی داشته باشید، فرآیند نصب برای شما بسیار ساده تر میشود.

برنامه های اندروید

پس از کمی تغییر در زیرسیستم ویندوز برای اندروید، برخی از کاربران موفق به نصب Google Play Store بر روی ویندوز 11 شدند.

اکنون، یک توسعه دهنده، برنامه جدیدی به نام “WSATools” ایجاد کرده است تا نصب APK برنامه های اندروید را به صورت خودکار بر روی ویندوز 11 انجام دهد.

این برنامه جدید نیاز به استفاده از Command Prompt/PowerShell را حذف کرده است و اکنون می‌توانید به سادگی روی دکمه «نصب» در رابط کاربری گرافیکی این اپلیکیشن ضربه بزنید و بعد ازنصب از آن استفاده نمایید.

چگونه APK های اندروید را روی ویندوز 11 نصب کنیم ؟

برای شروع، ابتدا مطمئن شوید که Windows Subsystem را از فروشگاه مایکروسافت برای اپلیکیشن اندروید دانلود کرده اید.

پس از نصب Windows Subsystem برای اندروید، WSATools را از فروشگاه مایکروسافت دانلود و اجرا کنید، که کل فرآیند را بسیار آسان‌تر می‌کند.

WSATools

این یک نصب کننده APK برای Windows Subsystem اندروید است و از کاربران می خواهد که به صورت دستی APK را انتخاب کرده و روی دکمه نصب کلیک کنند.

ساخت اپلیکیشن اندروید برای ویندوز 11

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.