در حال بارگذاری

فروشگاه اپلیکیشن

فروشگاه اپلیکیشن آمازون در مایکروسافت استور ویندوز 11 دیده شد

با انتشار ویندوز 11، مایکروسافت اپلیکیشن های اندروید را به ویندوز خواهد آورد. این مساله به کمک تکنولوژی آستوریا است که امکان اجرای اپلیکیشن های اندروید را در محیط ویندوز 11 می دهد. این تکنولوژی به کمک ساب سیستم های لینوکس و این تکنولوژی کار می کند. حال به نظر می رسد که پیش از عرضه ویندوز 11، فروشگاه اپلیکیشن آمازون اپلیکیشن های خود را به مایکروسافت استور آورده است.

ساخت اپلیکیشن ووکامرس | ساخت اپلیکیشن وردپرس | ساخت اپ بدون کدنویسی

در حال حاضر تعداد اپلیکیشن های Microsoft Store به اندازه تعداد اپلیکیشن های موجود در پلی استور گوگل و اپ استور اپل نیست. با این حال به کمک فروشگاه اپلیکیشن آمازون، بازه اختلاف میان این سه فروشگاه اپلیکیشن در حال کوچکتر شدن است. در همین راستا، مایکروسافت نیز در تلاش است تا نرم افزارهای اصلی خود که به عنوان Win32 اپلیکیشن ها شناخته می شوند را نیز به مایکروسافت استور اضافه کند و بیش از پیش به قدرت پلتفرم فروش اپلیکیشن خود بها دهد.

ساخت اپلیکیشن اندروید برای ویندوز 11

با این تلاش ها به زودی شاهد یک فروشگاه اپلیکیشن قوی شامل اپلیکیشن های اندرویدی که از فروشگاه اپلیکیشن آمازون آمده اند و اپلیکیشن های نیتیو ویندوز خواهیم بود. در حال حاضر شما می توانید اپلیکیشن های اندرویدی را در فروشگاه اپ مایکروسافت ببینید. با این حال هنوز امکان دانلود این اپلیکیشن ها موجود نیست. برای دیدن این اپلیکیشن ها لازم است که نسخه ی Build 22000 یا جدیدتری از ویندوز ۱۱ را بر روی کامپیوتر خود داشته باشید.

در همین حال به نظر می رسد که آمازون نیز در تلاش است تا استور اپلیکیشن خود را به صورت جداگانه نیز برای ویندوز 11 منتشر کند. به کمک این فروشگاه شما می توانید تنها به اپلیکیشن های اندروید دسترسی داشته باشید و برای دانلود آنها لازم است که با حساب کاربری Amazon خود وارد شوید.

بسیاری از اپلیکیشن های گوگل، در تابستان بروز خواهند شد

 

ادغام اپلیکیشن های اندروید با ویندوز 11

مایکروسافت اعلام کرده که برای هماهنگی بیشتر اپلیکیشن های اندروید با محیط ویندوز ۱۱ و رابط کاربری دسکتاپ، از یک نرم افزار پرکسی استفاده خواهد کرد و تلاش خواهد کرد که محیط اپلیکیشن ها برای کاربرانی که از ویندوز در حال دسکتاپ استفاده می کنند معقول تر و راحت تر باشد. مایکروسافت پیش از این نیز از همین تکنولوژی برای اجرای نرم افزارهای لینوکسی در ویندوز و در کنار نرم افزارهای نیتیو ویندوز استفاده کرده بود.  همچنین برای اجرا شدن بهتر اپلیکیشن ها، مایکروسافت از Intel Bridge Technology استفاده خواهد کرد. این تکنولوژی امکان اجرا شدن اپلیکیشن هایی که برای پردازنده های Arm ساخته شده اند را با بهترین کیفیت در پردازنده های اینتل و AMD می دهد.

در حال حاضر امکان نصب فایل های APK به صورت پیشفرض نیز وجود دارد. اما به دلیل استفاده اپلیکیشن های موجود در پلی استور از سرویس های گوگل، ممکن است اجرای این اپلیکیشن ها با اختلال مواجه شود.

 

 

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.