در حال بارگذاری

اپلیکیشن های گوگل

بسیاری از اپلیکیشن های گوگل، در تابستان بروز خواهند شد

به نظر می رسد که بسیاری از اپلیکیشن های گوگل، امکاناتی مانند آنچه در گوشی های پیکسل دیده ایم را به تمام گوشی های اندروید خواهند آورد. گوگل همچنین تایید کرده که قابلیت end-to-end encryption به اپلیکیشن پیام رسان Google Messages اضافه خواهد شد.

ساخت اپلیکیشن اندروید | ساخت اپلیکیشن IOS | اپلیکیشن ساز آنلاین اپتو

بروزرسانی های تایید شده از سمت گوگل، بیشتر در زمینه امنیت، در دسترس بودن سرویس ها و راحتی کار با اپلیکیشن هاست. پیش از این قابلیت هایی که قول داده شده را در اپلیکیشن های گوشی های اختصاصی گوگل، یعنی سری Pixel دیده بودیم.

اپلیکیشن های گوگل

اولین اپلیکیشنی که قابلیت های آن معرفی شده، Google Messages است که با امکاناتی از جمله قابلیت ستاره دار کردن پیام ها، برای مشخص کردن پیام های مهم و دسترسی آسان تر به آنها بروز خواهد شد. همچنین می توانید دسته بندی پیام های مهم یا همان ستاره دار را نیز تعریف کنید و با توجه به موضوع آنها، به آنها دسته بندی بدهید. امکانات دیگری که به این پیام رسان اضافه خواهد شد، قابلیت رمزنگاری دو طرفه یا end-to-end encryption است. این قابلیت طی سال گذشته به صورت آزمایشی و بتا در حال تست بود و حال به صورت کامل برای تمامی کاربران عرضه خواهد شد.

اپلیکیشن های اندروید

گوگل پلی استور با قابلیت نصب سریعتر برنامه ها بروز شد

اپلیکیشن کیبورد گوگل، Gboard نیز بروزرسانی هایی دریافت خواهد کرد. این اپلیکیشن با ایموجی های جدید و بهتر منتشر خواهد شد. این ایموجی ها با توجه به متنی که در حال تایپ هستید، بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهد. در حال حاضر این پیشنهادات تنها برای زبان های انگلیسی، اسپانیایی و پرتغالی در دسترس است ولی به زودی تمامی زبان های مهم را پشتیبانی خواهد کرد.

ساخت اپلیکیشن ووکامرس و وردپرس با اپلیکیشن ساز اپتو

اپلیکیشن  Voice Access نیز با بروزرسانی های جدید خود، کار را برای افرادی که دچار ناتوانی های حرکتی هستند راحت تر خواهد کرد. این اپلیکیشن امکان گشتن در گوشی، تنها با صدا را امکان پذیر کرده است. حال با قابلیت جدید gaze detection، کاربران می توانند تنها وقتی به گوشی نگاه می کنند دستورهای حرکتی را بدهند. این باعث می شود که کاربر بتواند بدون نگاه کردن به گوشی، با دیگران نیز صحبت کند و خللی در عملکرد گوشی پیش نیاید. از دیگر امکانات جدید این اپلیکیشن، امکان خواندن پسورد است. کاربران می توانند پسورد خود را بخوانند و وارد اکانت های کاربری خود شوند.

ساخت اپلیکیشن PWA وان درایو در دستور کار مایکروسافت قرار گرفت

Android Auto از دیگر اپلیکیشن های گوگل خواهد بود که بروزرسانی های جدیدی دریافت می کند. با قابلیت های جدید شخصی سازی این اپلیکیشن، کار با آن بسیار راحت تر خواهد شد. شما می توانید لانچر خود را به شکلی که دوست دارید شخصی سازی کنید. شما همچنین می توانید به راحتی این اپلیکیشن را به حالت دارک مود یا حالت تاریک تغییر ظاهر دهید و نیازی به تغییر ظاهر کل گوشی به دارک مود نیست.

گوگل در ادامه گفت که اپلیکیشن Android Auto می تواند به شکل بهتری با اپلیکیشن های پیام رسان مثل واتسپ ارتباط برقرار کند تا شما با خیال راحت حواستان به جاده باشد و لازم نباشد که برای ارسال پیام، دست به گوشی بزنید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.