در حال بارگذاری

کلاب هاوس آمازون

اپلیکیشن شهرت یافته کلاب هاوس آمازون به شما امکان مدیریت برنامه رادیویی خود را میدهد

همانطور که میدانید آمازون در بخش زنده صوتی ، فضایی که تحت نظر کلاب هاوس است ، فعالیت میکند و اپلیکیشن های فناوری دیگر مانند توییتر و فیس بوک نیز این کار را دنبال خواهند کردند. اپلیکیشن کلاب هاوس آمازون که همه گیر شده است، به شما امکان مدیریت برنامه رادیویی خود را میدهد.

اپلیکیشن Project Mic چیست

به گزارش Verge طراحی اپلیکیشن Project Mic برای برنامه آینده به کاربران اجازه میدهد تا برنامه رادیویی خود را ایجاد ومدیریت کنند وبه عنوان دی جی دسترسی به کتابخانه موسیقی آمازون داشته باشند. شنوندگان برای دسترسی به این برنامه صوتی زنده میتوانند از برنامه اصلی آمازون و آمازون موزیک و Twitch نیز استفاده کنند.

پیشنهادی که آمازون را از رقبا منحصر به فرد کرده است اضافه کردن قابلیت موسیقی میباشد و حتی گفته می شود علاوه بر موسیقی برنامه های دیگری مانند فرهنگ پاپ، ورزش و کمدی نیز برای آینده در نظر دارد.

به گفته ی  Verge، آمازون در ابتدا با افراد مشهور و سازندگان کوچکتر برای میزبانی نمایش های افتتاحیه خود همکاری خواهد کرد. همچنین برنامه هایی را بر اساس موقعیت مکانی افراد پخش می کند، بنابراین همه می توانند به برنامه های مرتبط با منطقه ای که درآن هستند گوش دهند.

با این حال، این اولین بار نیست که کلاب هاوس آمازون در حال کار بر روی بخش زنده صوتی خود است. در ماه آگوست، Axios گزارش داد که این شرکت در حال ساخت اپلیکیشن صوتی زنده است. انتظار می‌رود این برنامه صوتی زنده ابتدا در ایالات متحده در دسترس افراد قرار بگیرد ، اگرچه هیچ صحبتی در مورد زمان عرضه گسترده آن وجود ندارد.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.