در حال بارگذاری

اندروید 13

اسم کد اندروید 13 مشخص شد | اندروید تیرامیسو Tiramisu

هنوز اندروید 12 منتشر نشده است. با این حال به نظر می رسد که تیم توسعه دهنده اندروید به سراغ محیا کردن مقدمات و آماده سازی بستری اندروید 13 رفته اند. یکی از کامیت های روی پروژه ی اندروید 13 که به صورت متن باز در دسترس استT توسط دولوپر های سایت XDA-Developers  پیدا شده و نمایانگر همین مساله است.

طراحی اپلیکیشن اندروید و آی او اس بدون کد نویسی با اپلیکیشن ساز اپتو

با توجه به خبر منتشر شده به نظر می رسد که نسخه 13 اندروید اسم کد تیرامیسو که یک دسر ایتالیایی بر پایه قهوه است می باشد. با این حال با توجه به اینکه این اسم کد تنها داخلی بوده و توسط برنامه نویسان این پروژه استفاده می شود، بعید است که گوگل از این اسم به صورت عمومی پرده برداری نماید. همانطور که اطلاع دارید در نسخه های پیشین اندروید، تا قبل از اندروید 10 از اسم شیرینی های معروف برای معرفی استفاده شده است. با این حال این سنت از اندروید 10 کنار گذاشته شد و این سیستم عامل پس از آن تنها با شماره ی ورژن سیستم عامل معرفی می شد.

هزینه ساخت اپلیکیشن

با این حال در میان توسعه دهندگان اندروید، هنوز هم نسخه های اندروید با نام رمز یا اسم کد شناخته می شود. برای مثال اندروید 10 با اسم کد Quince Tart و اندروید 11 با اسم کد Red Velvet Cake در میان توسعه دهندگان این سیستم عامل بزرگ شناخته می شد.

آموزش های ساخت اپلیکیشن با اپتو

هنوز زمان زیادی تا اتمام و انتشار اندروید 13 مانده است. به نظر می رسد که این نسخه از سیستم عامل اندروید، تا سال آینده معرفی نخواهد شد. در حال حاضر گوگل در حال تست و بررسی اندروید 12 است و به تازگی نسخه ی Android 12 beta 3 توسط این شرکت معرفی شده است. در آینده ی نزدیک این نسخه از سیستم عامل اندروید، که تغییرات طراحی بسیاری داشته توسط گوگل و شرکت های همکار و تولید کننده های گوشی های اندروید منتشر خواهد شد.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.