در حال بارگذاری

اندروید 12.1

هدف اندروید 12.1 بهبود رابط کاربری گوشی های تاشو خواهد بود

به گزارش سایت XDA Developers، بروزرسانی بعدی سیستم عامل اندروید، 12.1 نام خواهد داشت. در بررسی های به عمل آمده مشخص شده که هدف اصلی از این بروزرسانی ارتقا کیفیت رابط کاربری در گوشی های تاشو است. بنظر میرسد که یکی از دلایل این تصمیم ها، تصمیم گوگل برای عرضه ی یک گوشی پیکسل تاشو است.

4 روش برای پیدا کردن ایده طراحی اپلیکیشن

با بررسی برنامه نویسان سایت XDA Developers در کدهای مربوط به این نسخه از سیستم عامل اندروید، این برنامه نویسان متوجه وجود کدها و راهنما هایی در مورد رابط کاربری مخصوص گوشی های تاشو و نحوه عملکرد Taskbar در این نوع از گوشی هاست. به نظر می رسد که گوگل تصمیم دارد که تسک باری به مانند آنچه در سیستم عامل کروم او اس دیده ایم را برای گوشی های تاشو در نظر گرفته باشد و این قابلیت در نسخه اندروید 12.1 به این سیستم عامل اضافه خواهد شد.

هدف اندروید ۱۲ : رابط کاربری بهتر برای تبلت ها

همچنین امکان مخفی کردن این تسک بار نیز در رابط کاربری مربوط به گوشی های تاشو دیده شده است. در کدهای موجود در این بروزرسانی در مورد نحوه عملکرد انیمیشن ها در هنگام استفاده از این تسک بار نیز توضیح داده شده. یکی دیگر از قابلیت های موجود در نسخه اندروید 12.1 مربوط به استفاده از یک نرم افزار به صورت همزمان در دو طرف صفحه نمایش گوشی های تاشو است که برای مثال امکان استفاده از دو مرورگر کروم در یک گوشی به صورت همزمان را ممکن می سازد.

با توجه به اخبار منتشر شده توسط شرکت هایی که قطعات گوشی ها را تامین می کنند، گوشی تاشو پیکسل گوگل اواخر سال میلادی ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.


سرعت بالا و امکانات ویژه ی اپتو
اپتو با به کار گیری قوی ترین سرورهای موجود بالاترین سرعت ممکن برای یک اپ را در اختیار شما قرار داده است. اپتو با به کارگیری یکی از قوی ترین زبان های برنامه نویسی و استفاده از استانداردهای جهانی همواره خود را به روز کرده و در لیست اپلیکیشن سازهای برتر قرار داده است. درحال حاضر اپتو با زبان فلاتر پنل جدید خود را رونمایی کرده که زبان مورد استفاده ی معتبرترین سایتها و اپلیکیشن ساز های دنیا همچون گوگل، ebay ، … است.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.