در حال بارگذاری

مزیت های PWA

بررسی مزیت های وب اپ های پیشرو یا PWA ها

این مساله که گوشی های هوشمند پدیده‌ای مثبت برای پول‌دار تر شرکت ها و کسب و کارها بود غیرقابل کتمان است. تنها نکته این است که کسب و کار خود را برای دسترسی آسان‌تر به وسیله موبایل آماده کنیم. در بررسی های صورت گرفته ، حداقل ۵۰٪ ورودی های سایت‌های مختلف از طریق گوشی های همراه است. این میزان ورودی با توجه به استفاده بیشتر تلفن‌های همراه توسط مردم بالاتر نیز خواهد رفت. حال وب اپ ها یا PWA ها ادعا می‌کنند که آینده کسب و کار ها هستند. با هم به بررسی مزیت وب اپ های پیشرو یا PWA خواهیم پرداخت.

شرکت ها برای اینکه ورودی مالی خود را بهتر کنند نیاز دارند که روند کار خود را دیجیتالی و اینترنتی کنند. بیشترین مشکل شرکت ها این است که می‌خواهند با کمترین هزینه، بیشترین مخاطب را داشته باشند و از این مخاطب ها بهترین درآمد را کسب کنند. راه حل اینجاست! وب اپ های پیشرو یا PWA (Progressive Web Apps) ها. این نوع از اپلیکیشن موبایل، زمان ساخت اپلیکیشن بسیار کمتری دارد، هزینه ساخت اپلیکیشن در این حالت بسیار پایین بوده و تلاش کمتری برای تولید آن لازم است.

PWA ها روشی ارزان برای استارت آپ هایی هستند که میخواهند از بستر فراهم شده بر روی گوشی های هوشمند نیز استفاده کنند و هزینه زیادی نمی‌توانند بکنند. دلیل اینکه PWA ها به این شکل مورد استقبال گرفته‌اند نیز همین مساله است. شرکت های بزرگ،‌کوچک و متوسط زیادی در حال ارائه نسخه PWA برای کسب و کار خود هستند.

اطلاعات بیشتر در مورد ساخت اپلیکیشن با اپتو

وب اپ های پیشرو یا PWA ها به پیشرفت کمک می‌کنند

طبق آمار منتشر شده، PWA ها باعث افزایش ۱۳۷٪ ای استفاده کاربر از سایت شده اند. در عین حال یوزر ها نگران حجم برنامه نصب شده بر روی گوشی خودشان نیستند و از طرفی، Bounce Rate وب سایت دارندگان کسب و کاربه شکل قابل توجهی کمتر شده است.
به طور کل یوزر ها ۷۳٪ بیشتر از زمان عادی در وب سایت مانده و از آن استفاده کرده اند.

مزیت های وب اپ

عمل‌کرد وب اپ ها در حالات مختلف

قابلیت استفاده ی آفلاین

یکی از مزیت‌ های وب اپ ها یا PWA ها ، استفاده از سیستم رزرو آفلاین است. به شکلی که اگر در حین کار،‌اینترنت شما قطع یا دچار مشکل شد، اطلاعات شما از بین نمیرود و برای مثال اگر فرمی پر کرده بودید، بعد از وصل شدن اینترنت به مقصد فرستاده خواهند شد. این مساله باعث می‌شود که ارتباط یوزر با مقصد قطع نشده و اطلاعات مهمی از بین نرود

بارگزاری سریع

مزیت دیگر PWA ها بهینه سازی هایی است که بر روی آن انجام شده. سرعت باز شدن وب اپ در PWA ها بسیار بالا بوده و یوزر با راحتی بیشتری می‌تواند از خدمات مجموعه شما استفاده کند. PWA ها از کش کردن اطلاعات بر روی گوشی کاربر استفاده می‌کنند و همین مساله باعث می‌شود که کاربر حس اینکه دارد با یک وب سایت موبایل کار می‌کند را نداشته باشد و همه چیز به شکل روانی انجام بگیرد.

بهترین قابلیت‌های وب و اپلیکیشن ها در یک‌جا

شما با وب اپ ها می‌توانید از بهترین قابلیت‌های دو دنیای وب و اپلیکیشن ها استفاده کنید. برای مثال شما از بهترین قابلیت‌های وب سایت‌ها مانند ریدایرکشن و real-time content load ، و بهترین قابلیت‌های موبایل مثل پیام‌های پاپ آپ ، فول اسکرین بودن روی گوشی و .. استفاده خواهید کرد.

PWA ها برای همه

فرق نمی‌کند که شما کاربر موبایل باشید، یا کاربر سیستم عامل کروم، ویندوز و لینوکس. PWA ها بر روی تمامی این سیستم‌ها کار می کنند.


وب اپلیکیشن اپتو

در حال حاضر امکان دریافت 3 فرمت اصلی اندروید، ios و pwa (وب اپ) را با کمترین هزینه ی ممکن از اپلیکیشن ساز اپتو خواهید داشت. علاوه بر این در کنار دریافت فرمت apk، امکان دریافت فرمت aab را نیز خواهید داشت. بنابراین در شرح این مطلب که چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم، خواهید دانست که همه چیز به جزئیات قابل ارائه ی اپ ساز بستگی دارد.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.