در حال بارگذاری

ساخت اپلیکیشن با اپتو

ساخت اپلیکیشن با اپتو | ساخت اپلیکیشن بدون کد نویسی

ساخت اپلیکیشن و کسب درآمد از آن به یکی از راه های مهم و حیاتی هر بیزینس و کسب و کاری تبدیل شده است. مشکلی که اکثر شغل ها با آن روبرو بودند، هزینه ی بالای ساخت اپلیکیشن، زمانبر بودن پروسه و عدم کنترل بر روی محصول نهایی بود. تیم برنامه نویسان اپلیکیشن ساز اپتو با بررسی این نیاز، تصمیم به بومی سازی تکنولوژی ساخت اپ بصورت آنلاین و بدون برنامه نویسی گرفت. حال، ساخت اپلیکیشن با اپتو راحت ترین راه ممکن است.

اپلیکیشن سازها مساله ی تازه ای در دنیای تکنولوژی هستند. در دنیا، تعداد کمی سایت معتبر برای این کار وجود دارد که همگی، هزینه های زیادی را به کسانی که میخواهند اپلیکیشنی بسازند تحمیل می کنند. این هزینه ها گاها به صورت ماهیانه و یا سالیانه هستند و شما عملا هیچگاه کنترلی بر روی اپلیکیشن نهایی خود ندارید و باید حق اشتراک پرداخت کنید.

جدا از این مساله، با توجه به تحریم ایران، امکان پرداخت برای ساخت اپلیکیشن توسط این اپلیکیشن سازها توسط هموطنان ما نبود. همین مساله استارت پروژه ی اپتو برای ایجاد یک پلتفرم ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی را زد. پروژه ای که امروز بعد از چندین سال به بلوغ رسیده و بدون شک توانسته بهتر از رقیبان دیگر داخلی و خارجی خود عمل کند.

شما برای ساخت اپ بدون کدنویسی با اپلیکیشن ساز اپتو نیاز به هیچ دانش برنامه نویسی ندارید. کافی است وارد پنل کاربری اپتو شوید و بوسیله منوها و رابط کاربری این پلتفرم، طراحی اپلیکیشن خود را شروع کنید.

شما همچنین می توانید برای طراحی اپلیکیشن خود، از میان طرح های پیشفرض یکی را انتخاب کرده و با توجه به سلیقه خود آن را بهبود ببخشید.

پیشرفت اپتو

اپتو نیز به مانند بسیاری دیگر از استارت آپ های موفق، نیاز به پیشرفت را احساس می کند و به آن متعهد است. به همین دلیل، طی یک سال گذشته، در حال توسعه پلفترم خود، و مهاجرت به بهترین فریمورک های موجود که جدیدا وارد بازار شده اند بوده است. اپتو در نسخه جدید خود که به زودی منتشر می شود، برای ساخت اپ به سراع بهترین فریمورک ساخت اپلیکیشن ممکن، یعنی فلاتر رفته است.

اپلیکیشن های ساخته شده توسط فلاتر بصورت کاملا نیتیو اجرا می شوند و از سرعت بی نظیری بهره می برند. از طرفی امکان گرفتن خروجی آی او اس، اندروید و وب اپلیکیشن (PWA)، به صورت همزمان و با بهترین کیفیت ممکن توسط این فریمورک فراهم شده است.  نسخه جدید اپتو در حال حاضر قابل تست و آزمایش توسط شما عزیزان است و به زودی پس از تکمیل افزونه های اپتو، به عنوان نسخه اصلی جایگزین نسخه فعلی خواهد شد.

ما همواره تلاش خواهیم کرد که ساخت اپلیکیشن با اپتو را برای شما به ساده ترین و با کیفیت ترین شکل ممکن فراهم نماییم. روند ساخت افزونه برای اپلیکیشن ساز اپتو هیچگاه متوقف نخواهد شد و در تلاشیم تا نیازهای شما را برای ساخت اپلیکیشنی کامل، بدون کد نویسی فراهم نماییم.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.