در حال بارگذاری

ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینستاگرامی

با اپتو ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اینستاگرامی خود را وارد مرحله ای تازه کنید. برای این کار لازم نیست کدنویسی بلد باشید. تنها کافی است در اپتو ثبت نام کنید! اپلیکیشن ساز آنلاین اپتو به تازگی فروشگاه ساز آنلاین خود را منتشر کرده که به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ دردسری، اپلیکیشنی مجزا با قابلیت پرداخت اینترنت و دیگر امکانات پیشرفته بسازید.

اکثر کسب و کارهای اینترنتی که در اینستاگرام فعالیت می کنند نگرانی محدود شدن شبکه های اجتماعی را دارد. حال اپلیکیشن ساز اپتو به دارندگان این کسب و کارها این امکان را می دهد که بدون نگرانی از آینده ی کسب و کار خود، اپلیکیشن فروشگاه اینستاگرامی خود را بسازند.

چهار مشکل بزرگی که کسب و کارهای اینترنتی در شبکه های اجتماعی دارند، و ما برای رفع آنها راه حل ارائه کردیم به شرح زیر هستند:

  1. عدم مشکل اطمینان کاربران به پرداخت و خرید در اینستاگرام
  2. عدم شفافیت آینده شبکه های اجتماعی و کسب و کارها
  3. مشکل در پرداخت که تنها به صورت کارت به کارت امکان پذیر است
  4. امکان تبلیغ اپلیکیشن در رسانه های مختلف

تجربه نشان داده که وجود وب سایت یا اپلیکیش مجزا برای کسب و کارها، امکان خرید را بالاتر می برد. وجود درگاه پرداخت و اپلیکیشن حرفه ای، باعث می شود که کاربران با آسایش بیشتری خرید نمایند. این مساله باعث می شود که شما رشد سریعی در کسب و کار و فروش خود مشاهده ننمایید. حال به کمک اپلیکیشن ساز آنلاین ما، می توانید پلتفرمی خاص، حرفه ای و سریع برای فروشگاه و کسب و کار خود داشته باشید.

ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینستاگرامی

از طرف دیگر، نگرانی شما در مورد بسته شدن شبکه های اجتماعی برطرف خواهد شد. مسدود شدن شبکه اجتماعی اینستاگرام مدت هاست که در دست بررسی است و این مساله می تواند باعث از بین رفتن کسب و کار شما شود. پس بسیار عالی است اگر بتوانید پیش از اتفاق افتادن این مساله، اپلیکیشن اندروید خود را داشته باشید و به وسیله آن، فروش خود را انجام دهید. اگر از حالا در اینستاگرام کاربران را به نصب این اپلیکیشن تشویق کنید، در آینده کسب و کار خود را بیمه کرده اید.

مشکل پرداخت آنلاین نیز در این اپلیکیشن ها رفع شده است. ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینستاگرامی شما به شما این امکان را می دهد که کاربران و خریدارانتان به صورت آنلاین و با درگاه پرداخت خرید خود را انجام بدهند. این مساله می تواند تاثیر بسیاری در تعداد خرید کاربران داشته باشد. همچنین مدیریت خریدها نیز از طرف شما بسیار ساده تر بوده و به راحتی می توانید کسب و کار خود را بزرگتر کنید.

اپلیکیشن شما می تواند در گوگل پلی استور و فروشگاه بازار و… نیز قرار بگیرد. از همین رو امکان تبلیغ اپلیکیشن خود در یوتیوب، گوگل، سایت های دیگر، اپلیکیشن های دیگر و پلتفرم های تبلیغات کلیکی مثل یکتانت را نیز خواهید داشت. این مساله باعث می شود که کاربران در هر پلتفرمی که در حال استفاده از اینترنت هستند، تبلیغ فروشگاه شما را ببینند.

این مساله باعث می شود کاربران شما تنها محدود به فالورهای شما و شبکه اجتماعی اینستاگرام نباشد و بتوانید عده ی بیشتری را به فروشگاه خود بیاورید. در حال حاضر امکان مشاهده دمو اپلیکیشنی که ساختید، پیش از پرداخت وجود دارد. کافی است فروشگاه خود را به صورت رایگان و آزمایشی بسازید. اپلیکیشن ساز اپتو امکان ساخت اپلیکیشن دمو رایگان را، برای اطمینان بیشتر شما قبل از خرید اپلیکیشن، فراهم نموده است.

یکی دیگر از امکاناتی که به زودی به اپلیکیشن ساز اپتو اضافه خواهد شد، امکان ساخت اپلیکیشن فروش فایل است. از این رو کاربرانی که فروشگاه فروش فایل در اینستاگرام دارند، برای مثال دوره های آموزشی، اکانت های بازی مثل Gamepass و… نیز می توانند از اپ ساز آنلاین اپتو استفاده نمایند.

اپلیکیشن ساز اپتو، امکان ساخت اپلیکیشن اندروید، ساخت اپلیکیشن آی او اس و وب اپلیکیشن را فراهم نموده است. پس لازم نیست که نگران کاربران آیفون دار خود باشید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.