در حال بارگذاری

Google TV

طراحی اپلیکیشن اندروید Google TV تغییر کرد

یکی از مهم ترین بخش های هر اپلیکیشن، طراحی رابط کاربری اپلیکیشن است. از همین رو شرکت های بزرگ نیز به صورت مدام در حال تغییر و بهبود این بخش از اپلیکیشن های خود هستند. حال در نسخه ی جدید Google TV، طراحی اپلیکیشن اندروید این برنامه تغییرات مثبتی را به رابط کاربری خود داده است. این اپلیکیشن در حال حاضر تنها در آمریکا در دسترس است.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی | ساخت اپلیکیشن ووکامرس | ساخت اپلیکیشن وردپرس

در کنار تغییرات طراحی اپلیکیشن اندروید Google TV، قابلیت های جدیدی نیز به این اپلیکیشن اضافه شده. از جمله این قابلیت ها، پیشنهاد فیلم بهتر و ادغام شدن این سرویس با یوتیوب تی وی است. در نسخه جدید این اپلیکیشن، فیلم ها و پوستر های آنها با ابعاد 16:9 به نماش گذاشته شده اند. همین مساله حس و حال سینمایی تری به این اپلیکیشن داده است. همچنین نمره های فیلم های مختلف از سایت Rotten Tomatoes در این اپلیکیشن اضافه شده است.

ساخت اپلیکیشن بدون کد نویسی

حال کاربران می توانند در کنار لیست پیشنهادی گوگل برای تماشای فیلم، نمره این فیلم در سایت Rotten Tomatoes را نیز مشاهده نمایند و در صورت علاقه به تماشای فیلم با Google TV بپردازند. سیستم پیشنهاد فیلم هوشمند گوگل نیز دست خوش تغییراتی شده و الگوریتم های آن بهتر از قبل عمل می کنند. یکی از تلاش های دیگر گوگل، اضافه کردن شرکت های استریم فیلم دیگر به سرویس های خود است. در حال حاضر شرکت های Discovery+, Viki, Cartoon Network, PBS Kids و Boomerang محصولات خود را به سرویس Google TV اضافه کرده اند. این مساله باعث می شود که کاربران برای دیدن محتوا های متفاوت نیازی به خرید اشتراک های متعدد نداشته باشند و با یک اشتراک واحد بتوانند به تمامی متحوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.

سرویس گوگل تی وی که پیشتر با نام Play Movies & TV شناخته می شد در سال گذشته منتشر شد. این سرویس به کاربران اجازه می دهد که از 700,000 فیلم که در این سرویس در حال حاضر موجود هستند استفاده نمایند. با این حال این سرویس در حال حاضر تنها با آی پی آمریکا در دسترس است و برای استفاده از این سرویس لازم است که از نرم افزار های تغییر آی پی استفاده نمایید.

تغییرات داده شده در طراحی اپلیکیشن اندروید این سرویس می تواند برای VOD های داخلی مثل فیلیمو نیز قابل استفاده باشد. رابط کاربری این سرویس های داخلی هنوز بسیار ابتدایی است و لازم است که در طراحی اپلیکیشن خود تغییرات ساختاری مهمی ایجاد نمایند.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.