در حال بارگذاری

ریلز اینستاگرام

ریلز اینستاگرام ابزارهای تبدیل متن به گفتار و جلوه‌های صوتی TikTok را اضافه می‌کند

ریلز اینستاگرام دیروز دو ویژگی اضافه کرد: تبدیل متن به گفتار و جلوه های صوتی. این ویژگی ها قبلاً در TikTok محبوب بودند، اما اکنون، کاربران می توانند از آنها در اینستاگرام نیز استفاده کنند.

این نشان‌دهنده تلاش دیگری از سوی اینستاگرام برای همراه شدن با TikTok در مورد ویدیوهای کوتاه است.

تبدیل متن به گفتار ریلز اینستاگرام یک ویژگی ضروری است که به افراد نابینا و کم بینا در درک بهتر متن نوشته شده کمک می کند.

چت اینستاگرام و فیسبوک مسنجر تا سال ۲۰۲۲ رمزنگاری نمی شوند

اما ویدئوهایی که در TikTok با صداهایی مانند ربات محبوب شدند باعث شد تا صداپیشه پشت این کار از این شرکت شکایت کند زیرا او اجازه استفاده از ضبط‌ هایش را در اپلیکیشن تیک تاک نداده بود. پس از طرح شکایت او، TikTok ضبط های این صداپیشه را از برنامه خود حذف کرد.

کاربران اغلب از صداهای ابزارهای تبدیل متن به گفتار استفاده می‌کنند نه به خاطر دسترسی آسان آن، بلکه به این دلیل که شنیدن صدایی یکنواخت و  ربات مانند که محتوایشان را بصورت گفتاری بیان می‌کند می‌تواند خنده‌دار باشد.

ابزار تبدیل متن به گفتار

ابزار تبدیل متن به گفتار ریلز اینستاگرام را می توان در ابزار دوربین Reels یافت. پس از ضبط یا آپلود ویدیو، برای افزودن متن میتوانید به پیش نمایش بروید و متن خود را اضافه کنید سپس یک حباب متنی در پایین صفحه ظاهر می شود، که به کاربران اجازه می دهد زمانیط  که می خواهند آن قسمت از متن ظاهر شود را تعیین کنند.

ریلز اینستاگرام

سپس می‌توانید روی سه نقطه ضربه بزنید تا منوی حباب متنی باز شود، که به شما این امکان را می‌دهد که یک متن را به صدای گفتار اضافه کنید.

جلوه‌های صوتی به شما این امکان را می‌دهند که حتی خلاقیت بیشتری داشته باشید و از قابلیت های آن برای ساخت ویدئو بهتر استفاده کنید. این ویژگی‌ها بباعث میشوند تا بتوانید صدا را در پست خود تغییر دهید.

برای مشاهده این افکت‌ها در ریلز اینستاگرام، پس از ضبط فیلم خود، روی نت موسیقی ضربه بزنید تا میکسر صدا باز شود. سپس، منوی افکت‌ها را می‌بینید که به شما امکان می‌دهد صدا را تغییر دهید.

ویژگی های جدیدی که توضیح دادیم در حال حاضر برای کاربران موبایل اینستاگرام در دسترس است.

افزونه اینستاگرام

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.