در حال بارگذاری

آی او اس ۱۴.۴

آی او اس ۱۴.۴ منتشر شد

نسخه ۱۴.۴ سیستم عامل آی او اس منتشر شد. شما می توانید هم اکنون آی او اس ۱۴.۴ را دانلود کرده و از امکانات جدید این سیستم عامل استفاده نمایید.

برای نصب این نسخه از سیستم عامل لازم نیست که حتما آخرین گوشی اپل، یعنی آیفون ۱۲ و خانواده ی آن را داشته باشید. شما می توانید با گوشی های قدیمی تر خود نیز از امکانات این سیستم عامل استفاده نمایید. حتی گوشی های ۵ ساله اپل نیز توانایی نصب این سیستم عامل را دارند. در ادامه گوشی هایی که قابلیت آپدیت به این سیستم عامل را دارند معرفی می کنیم.

در نسخه جدید سیستم عامل آی او اس ، امکانات جدیدی به قابلیت Find my اضافه شده است. همچنین HomePod Mini به شکل بهتری پشتیبانی می شود. در ادامه این سیستم عامل سعی کرده از نظر امنیت بهتر شده و مشکلات نسخه های قبلی را رفع نماید. در نسخه ۱۴ سیستم عامل آی او اس ما شاهد اضافه شدن ویجت ها به صفحه اصلی بودیم. همچنین امکاناتی مانند PIP یا حالت تصویر در تصویر برای دیدن ویدئوها هنگام کار با دیگر منوها و اپ های گوشی، دکمه های دیجیتال برای آنلاک کردن خودرو و … نیز اضافه شده بود. اضافه شدن قابلیت ویجت باعث شد طراحی اپلیکیشن برای IOS با تغییرات عمده ای مواجه شود و بسیاری از برنامه ها از نو ساخته شده و پشتیبانی از این قابلیت را به خود اضافه کردند.

این بروز رسانی برای گوشی های Iphone 6s، iphne 6s Plus, Iphone SE و تمامی آیفون های بعد از آن منتشر خواهد شد.

دیگر امکانات آی او اس ۱۴.۴ :

  • قابلیت اسکن کیو آر کد های کوچکتر
  • بهبود در اتصال و پخش صدا به وسیله دستگاه های بلوتوثی
  • اگر دوربین دستگاه شما تعمیر شده باشد و قطعه دوربین اصل نباشد دوربین اجازه عکس گرفتن نمی دهد
  • رفع باگ در عکس های گرفته شده با HDR
  • رفع باگ ویجت Fitness
  • رفع مشکل باگ تاخیر در تایپ که برای کاربران پیش آمده بود
  • حل مشکل صدا در CarPlay News app

معرفی اپلیکیشن ساز اپتو :

اگر تصمیم به ساخت اپلیکیشن دارید، و می خواهید ساخت اپلیکیشن آی او اس ، ساخت اپلیکیشن اندروید و ساخت وب اپ یا PWA را همزمان و بدون فوت وقت انجام دهید، به شما اپ ساز اپتو را پیشنهاد می کنیم. اپتو می تواند در ساخت اپلیکیشن ، بدون حتی یک خط کدنویسی به شما کمک کند.

در حال حاضر امکان دریافت 3 فرمت اصلی اندروید، ios و pwa (وب اپ) را با کمترین هزینه ی ممکن از اپلیکیشن ساز اپتو خواهید داشت. علاوه بر این در کنار دریافت فرمت apk، امکان دریافت فرمت aab را نیز خواهید داشت. بنابراین در شرح این مطلب که چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم، خواهید دانست که همه چیز به جزئیات قابل ارائه ی اپ ساز بستگی دارد.

 

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.