در حال بارگذاری

طراحی اپلیکیشن های آفیس

مایکروسافت در حال تست جدیدترین طراحی اپلیکیشن های آفیس

مایکروسافت اعلام کرده که در حال تست جدیدترین طراحی اپلیکیشن های آفیس است. این بازطراحی جدید برای ویندوز 10 و 11 در دسترس خواهد بود. در حال حاضر اگر در Office Insider ثبت نام کرده باشید، می توانید به نسخه ی بتا آفیس دسترسی داشته باشید و طراحی اپلیکیشن های جدید آن را ببینید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی با اپ ساز اپتو

طبق گفته های مایکروسافت، نسخه بازسازی شده آفیس تا پایان امسال نهایی شده و به دست مشتریان خواهد رسید. این بازطراحی با المان های موجود در ویندوز 11 سازگاری خواهد داشت. با این حال بر روی ویندوز 10 نیز قابل نصب و استفاده است. با این بازطراحی، طراحی اپلیکیشن های ویندوز در ویندوز 11 بسیار شبیه به هم دیگر خواهد شد. همین مساله باعث تجربه کاری بهتر و همگن در تمامی اپلیکیشن های اصلی سیستم عامل خواهد شد.

همانطور که در تصویر زیر می بینید، اپلیکیشن های  Office Word, Excel, Outlook desktop, PowerPoint و … با طراحی جدیدی که در سیستم عامل 11 معرفی شده بسیار همگن است. این رابط کاربری قرار است که در تمامی سیستم عامل و نرم افزارهای اصلی مایکروسافت رعایت شود.

طراحی اپلیکیشن های آفیس
طراحی اپلیکیشن های آفیس

باید توجه داشته باشید که گوشه های گرد کادر آفیس تنها در ویندوز 11 در دسترس است و در ویندوز 10، طراحی ظاهر کلی پنجره مثل دیگر اپلیکیشن های ویندوز 10 خواهد بود.

چگونه به نسخه ی بتا آفیس دسترسی داشته باشیم؟

  • اول از هر چیزی به اشتراک Microsoft 365 نیاز دارید
  • در برنامه آفیس، بر روی منو فایل رفته و پس از انتخاب Account، گزینه ی Office Insider را انتخاب نمایید
  • دکمه ی Join Office Insider را کلیک کنید
  • Sign me up for early access to new releases of Office را انتخاب نمایید
  • از منو کشویی بالا Beta channel را انتخاب نمایید
  • با شرایط و قوانین موافقت نمایید

به یاد داشته باشید که این بروزرسانی در حالت بتا است و ممکن است مشکلاتی داشته باشد. به همین دلیل بهتر است تنها برای تست و بررسی به سمت تست نسخه ی بتا آفیس بروید. اگر آفیس بخش مهمی از کارهای روزانه شماست، بهتر است از این کار چشم پوشی نمایید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.