در حال بارگذاری

طراحی اپلیکیشن Your Phone

طراحی اپلیکیشن Your Phone در ویندوز 11 بروز خواهد شد

ویندوز 11 در تاریخ 5 اکتبر بصورت جهانی منتشر خواهد شد. این سیستم عامل طراحی جدیدی خواهد داشت و به همین منظور، مایکروسافت در حال بروز کردن طراحی اپلیکیشن های خود است. حال پس از دیگر اپلیکیشن هایی که پیش از این اعلام شده بود طراحی جدیدی خواهند داشت، اپلیکیشن Your Phone نیز برای طراحی اپلیکیشن دوباره آن تایید شد.

ماژول فروشگاه ساز اپلیکیشن ساز اپتو

اپلیکیشن Your Phone که وظیفه ی ارتباط گوشی های اندرویدی شما با ویندوز را دارد در طراحی اپلیکیشن جدید خود برای ویندوز 11 در تلاش است تا تمرکز طراحی را بیشتر بر روی مرکز اعلان قرار دهد و نوتیفیکیشن ها به شکل بهتری به نمایش درآیند. در بازطراحی این اپلیکیشن تلاش شده که با استفاده از قابلیت های جدیدی که در رابط کاربری این اپلیکیشن قرار داده شده، نیاز شما به نگاه کردن به گوشیتان تا حد زیادی کاهش یابد.

ماژول فروشگاه فایل اپلیکیشن ساز اپتو 

در این بازطراحی اپلیکیشن Your Phone، منو نوتیفیکیشن به سمت چپ منتقل شده و همیشه در دید کاربر است. شما می توانید در این اپلیکیشن به طور کامل نوتیفیکیشن ها را خاموش کنید تا مزاحم کار شما هنگام استفاده از کامپیوترتان نشود. همچنین امکان پین کردن نوتیفیکیشن های مهم، برای عدم فراموشی آنها نیز در این باز طراحی اپلیکیشن Your Phone دیده شده است.

در این طراحی جدید، همانطور که در تصویر زیر میبینید، قسمت پیام ها، عکس ها، نرم افزارها و تماس ها در نوار بالایی اپلیکیشن قرار داده شده است و این قسمت ها به طور کامل از هم جدا شده اند.

طراحی اپلیکیشن Your Phone

اگر گوشی موبایل شما Surface Duo مایکروسافت یا گوشی های شرکت سامسونگ باشد، امکان گرفتن تماس به صورت مستقیم از روی کامپیوتر نیز برای شما وجود خواهد داشت. شما می توانید به کمک این اپلیکیشن، از اپلیکیشن های موجود بر روی گوشی خود در کامپیوتر به صورت مستقیم استفاده نمایید. این مساله برای کسانی که کار آنها با گوشی موبایلشان در ارتباط است می تواند بسیار کمک کننده باشد.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.