در حال بارگذاری

MS Paint

طراحی اپلیکیشن MS Paint در ویندوز ۱۱ تغییر کرد

در کنار نرم افزار  Snipping Tool، ماشین حساب، ایمیل و تقویم، یکی دیگر از اپلیکیشن های پرطرفدار ویندوز، یعنی MS Paint نیز برای ویندوز ۱۱ بازطراحی شده است. طراحی این اپلیکیشن  به مانند دیگر المان های سیستم عامل ویندوز ۱۱ طراحی جدید و کارپرسندی پیدا کرده است. در این بازطراحی سعی شده که ظاهر این اپلیکیشن با ویندوز ۱۱ به طور کامل هماهنگ شود.

طراحی اپلیکیشن | ساخت اپلیکیشن | اپ ساز اپتو

اپلیکیشن MS Paint سال هاست که به عنوان یکی از اپلیکیشن های اصلی ویندوز، در کنار نسخه های اصلی این سیستم عامل منتشر می شود. آخرین بروزرسانی ظراحی اپلیکیشن MS Paint به زمان عرضه ویندوز ۸ بر میگردد و در چند سال گذشته تغییرات خاصی به خود ندیده است. استفاده از هدر منو جدید command bar، که پیش از این در طراحی اپلیکیشن File Explorer ویندوز ۱۱ دیده بودیم نیز در این اپلیکیشن گنجانده شده است و به جایگزینی برای منو با استایل ریبون،‌که از زمان ویندوز ۷ استفاده می شد شده است. با این تغییر،‌استفاده از این اپلیکیشن در دستگاه هایی که تاچ اسکرین هستند بسیار راحت تر شده است.

طراحی اپلیکیشن ms paint

از دیگر قابلیت هایی که به این اپلیکیشن اضافه شده می توان به گوشه های گرد کادرها، آیکون های جدید، حالت تاریک یا دارک مود و منو محتوای بازطراحی شده اشاره کرد. با استفاده از این تغییرات،‌ MS Paint بیش از پیش قابل استفاده شده و می توان گفت که حال این نرم افزار برای ادیت و ویرایش تصویر بسیار مناسب است. تمامی قابلیت های پیشین این اپلیکیشن در نسخه ی جدید آن هم وجود دارد و تنها سعی شده که این قابلیت ها برای دستگاه های تاچ اسکرین نیز مناسب باشد. برای مثال انتخاب قلم طراحی،‌در این اپلکیشین دیگر مثل قبل نیست و طراحی جدید به خود گرفته است. این اپلیکیشن به صورت رایگان در کنار ویندوز ۱۱ در دسترس است. ویندوز ۱۱ برای کسانی که ویندوز ۱۰ را خریده اند به صورت بروزرسانی رایگان منتشر می شود. با این حال لازم است که سخت افزار شما حداقل نیازهای سیستم عامل را داشته باشد.

طراحی اپ

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.