در حال بارگذاری

One UI 4

طراحی اپلیکیشن های One UI 4 تا پایان سال میلادی به اتمام خواهد رسید

طراحی اپلیکیشن های One UI 4، که رابط کاربری اندروید سامسونگ می باشد تا پایان سال میلادی به اتمام می رسد. با توجه به نزدیک شدن به زمان عرضه رسمی اندروید 12، این مساله قابل انتظار بود. با این حال کاربران سامسونگ منتظر هستند که زمان عرضه اندروید دوازده با این رابط کاربری جدید را بدانند.

در انجمن های وب سایت TizenHelp این مساله مورد بحث قرار گرفت و ادمین های موجود در این شبکه اعلام کردند که این رابط کاربری کماکان در حال ساخت است و در پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. با این حال هنوز زمان مشخصی برای عرضه بروزرسانی های اندروید 12 برای گوشی های سامسونگ مشخص نیست.

در دیگر مطالب منتشر شده در این فروم مشخص شده است که One UI 4 در حال حاضر برای گوشی پرچمدار سامسونگ، یعنی Galaxy S21 در حال تولید است و به نظر می رسد که اولین گوشی سامسونگ که به اندروید 12 مهاجرت می کند این گوشی باشد. اگر شما نیز از استفاده کنندگان گوشی موبایل Galaxy S21 هستید، می توانید نسخه ی بتای اندروید 12 و رابط کاربری جدید سامسونگ را نصب کرده و از آن استفاده کنید. با این حال در نظر داشته باشید که این نسخه در حالت بتا بوده و امکان دارد که مشکلاتی از نظر امنیتی و سرعت داشته باشد.

یکی از تغییراتی که سامسونگ در وب سایت سم موبایل وعده ی آن را داده است، استفاده از ویجت های جدید و رنگارنگ، متناسب با طراحی اپلیکیشن های اندروید 12 است.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.