در حال بارگذاری

مشکلات

سامسونگ یکی از بزرگترین مشکلات طراحی اپلیکیشن های One UI را برطرف کرد

طبق خبرهای منتشر شده، در آپدیت بعدی رابط کاربری OneUI یکی از بزرگترین مشکلات طراحی اپلیکیشن های این رابط کاربری رفع خواهد شد. سامسونگ در ماه ژوئن سال گذشته شروع به طراحی المان های تبلیغات در اپلیکیشن های خود کرده بود که این مساله برای بسیاری از کاربران گوشی های سامسونگ خوشایند نبود.

ماژول محتوای اپلیکیشن ساز اپتو

از جمله ی این اپلیکیشن ها می توان به اپلیکیشن موزیک سامسونگ و اپلیکیشن Weather این شرکت اشاره کرد. حال به نظر می رسد که سامسونگ تصمیم گرفته تا به شکایت کاربران خود گوش داده و این مساله را از طراحی اپلیکیشن های خود بردارد. این خبر توسط رسانه کره ای Maeil Business News در ابتدا منتشر شده است. در مصاحبه ای که در این رسانه با مدیر بخش موبایل سامسونگ صورت گرفته وی اعلام کرده که این مشکل به زودی برطرف خواهد شد و کاربران دیگر تبلیغاتی درون اپلیکیشن های خود نخواهند دید.

ماژول فروشگاه ساز اپلیکیشن ساز اپتو

این تبلیغات تنها محدود به گوشی های ارزان قیمت سامسونگ نبود و این شرکت تبلیغات را در گوشی های گران قیمت و پرچمدار نیز نشان می داد. هنوز مشخص نیست که آپدیت گفته شده چه زمانی برای گوشی های مختلف منتشر می شود و سرنوشت گوشی هایی که دیگر آپدیتی دریافت نخواهند کرد به چه شکل خواهد بود. آنچه مشخص است این است که آپدیت بعدی و بزرگ One UI به همراه اندروید 12 و با نام One UI 4 خواهد بود.

به نظر می رسد که این تصمیم پس از اینکه سامسونگ رتبه اول خود در فروش جهانی گوشی موبایل را به شیائومی واگذار کرد گرفته شده است. طبق خبرهای منتشر شده، اولین اپلیکیشنی که در طراحی آن تبلیغات حذف خواهند شد اپلیکیشن مربوط به سلامتی سامسونگ، یعنی اپلیکیشن Samsung Health است. بعد از آن نیز اپلیکیشن پرداخت سامسونگ،  Samsung Pay تبلیغات درون برنامه ای خود را حذف خواهد کرد.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.