در حال بارگذاری

اپ های کاری آی او اس

معرفی بهترین اپ های کاری آی او اس | بهترین اپلیکیشن های مدیریت کار

اگر میخواهید در سال آینده بهترین عمل‌کرد را در کسب و کار خود داشته باشید، از نصب بودن برنامه‌های آیفون زیر در گوشی خود اطمینان حاصل کنید. در این مطلب میخواهیم بهترین اپ های کاری آی او اس یا productivity apps مربوط به گوشی های آیفون را به شما معرفی کنیم.
به لطف پردازنده های قوی و صفحه نمایش‌های بزرگ، گوشی های شما قدرت تبدیل شدن به یک ابزار کاری مهم را دارند. اما اینکه کدام یک از میلیون‌ها اپلیکیشن آی او اس ، می‌تواند برای شما مفید باشد نیاز به تحقیق و راهنمایی دارد. از برنامه‌های یادداشت ، تا نرم افزارهای مختلف آفیس و تقویم های بسیار پیشرفته ، نرم افزارهای یادآوری تسک و هماهنگی تیم ها، همگی می‌توانند کار شما را منظم‌تر کرده و مسیر آن را هموار تر کنند. در اینجا به معرفی بهترین اپلیکیشن های کاری IOS ، که بعضا نسخه اندروید هم دارند می پردازیم.

بهترین اپ های کاری آی او اس

Any.do (Android, iOS: $ 1.99)

حجم کاری بعضا باعث فراموشی یک سری کارها می شود. با این حال نرم‌افزار آیفون Any.do به شما کمک می‌کند که از مسیر خود خارج نشده و تسک های خود را یکی یکی انجام دهید. در این برنامه شما می‌توانید تسک ها را به کسان دیگری نیز اختصاص دهید و به صورت تیمی از مزیت‌های این اپلیکیشن IOS استفاده کنید. این برنامه با وجود نسخه های کامپیوتر، موبایل و تحت وب، به راحتی و در همه نوع دستگاهی قابل استفاده است. یکی از بهترین قابلیت‌های این برنامه، امکان اضافه کردن تسک به وسیله صدای خودتان است که البته برای اینکار نیاز است که زبان انگلیسی را بلد باشید.

بهترین اپ های کاری IOS

مطلب مهم: ساخت اپلیکیشن بدون کد با اپ ساز اپتو

Flow (Android, iOS: Free)

وقتی که صحبت از برنامه‌های یادداشت و متمرکز کردن ایده میرسد، برنامه‌های زیادی هستند که این کاررا انجام می دهند. با این حال بهترین اپلیکیشن در این زمینه Flow است. این برنامه در مراسم Apple Design Award در سال ۲۰۲۰ جایزه بهترین طراحی اپلیکیشن IOS برای آیپد را گرفت. شما می‌توانید در صفحه بی انتهای این برنامه تمامی ایده‌های خود را بصورت متن و عکس و طراحی با قلم های درون این برنامه وارد نمایید. این برنامه به طور خاص برای استفاده در گوشی ها و تبلت های اپل طراحی شده و بهترین عمل‌کرد را در این اکوسیستم خواهد داشت. این برنامه در ۷ روز اول استفاده رایگان بوده و بعد از آن هزینه ماهانه ۱.۹۹ دلار را خواهد داشت. با این هزینه شما یک فضای ابری هم خواهید داشت.

Todoist

Todoist (Android, iOS: Free)

یکی از بهترین اپ های کاری آی او اس Todoist است. این برنامه، که بر روی پلفترم های مختلفی قابل اجرا و نصب است، با رابط کاربری خلوت و تمیز خود، کار مدیریت تسک ها را برای ما راحت‌تر می کند. در این برنامه خبری از امکانات بی استفاده و اضافی نیست. این برنامه با اپلیکیشن های مربوط به کسب و کار دیگری مثل دراپ باکس و اسلک هم هماهنگ بوده و می‌توانید از اتصال بین این پلتفرم ها بهترین استفاده را ببرید. در نسخه ی جدید این برنامه قابلیت Upcoming view هم به آن اضافه شده که این امکان را میدهد که تسک های آینده را با ظاهری مناسب در دید خود داشته باشید و از برنامه آینده خود با خبر باشید.
این برنامه کاملاً رایگان است. اما برای استفاده از قابلیت‌های حرفه‌ای و ویژه آن نیاز است ماهانه ۳.۹۹ دلار پرداخت نمایید.

آفیس

Word, Excel & Powerpoint (Android, iOS: Free)

برنامه‌های آفیس از گذشته به استانداردی برای نرم افزارهای کاری تبدیل شده اند. حال نسخه های موبایل این برنامه نیز این سنت را حفظ کرده اند. این برنامه‌های آیفون، تمامی قابلیت‌های نسخه های دسکتاپ را در خود حفظ کرده اند. این نرم‌افزارها قابلیت هماهنگ شدن با دراپ باکس، گوگل درایو و وان درایو مایکروسافت را نیز دارند. اگرچه نسخه رایگان این برنامه‌ها هم عالی است و کمبودی ندارد. اما شما می‌توانید با اشتراک آفیس ۳۶۵ از قابلیت‌های اضافه و کامل دیگری نیز استفاده کنید. این نرم‌افزار در کنار نسخه IOS ، برای اندروید نیز منتشر شده.

Drafts 5

Drafts 5 (iOS: Free)

برنامه را باز کنید و سریعاً با صفحه‌ای روبرو شوید که آماده نوشتن متن است! این بهترین قابلیت برنامه Drafts 5 است. سرعت عمل!
این اپلیکیشن کاری آی او اس تنها برای یک هدف ساخته شده. اینکه شما بتوانید در سریعترین زمان ممکن یادداشت برداری کنید. نسخه پولی این برنامه قابلیت‌های تم و زیباسازی محیط برنامه را با هزینه اشتراک ۲.۹۹ دلار ماهانه به شما می‌دهد که پیشنهاد نمی کنیم!

بهترین اپ های کاری آی او اس

1Password (Android, iOS: ۳.۹۹)

هیچ چیز مثل تلاش برای به یاد آوردن پسورد ذهن را درگیر نمی کند. این اپلیکیشن موبایل به شما کمک می‌کند که تمامی پسوردهای خود را در محیطی امن ذخیره کنید. امروزه بسیاری از مرورگر ها این قابلیت را به صورت پیشفرض ارائه میدهند. با این حال اگر اپلیکیشنی دارید که نیاز به یوزرنیم و پسورد دارد، نمی‌توانید از مرورگر خود و این قابلیت استفاده کنید. محیط ذخیره سازی پسورد مرورگر ها نیز آنچنان مناسب و قابل اعتماد نیست و بهتر است پسوردهایتان در محیطی ذخیره شده باشد که فقط خودتان دسترسی دارید و اگر کسی پای سیستم شما و گوشی شما نشست نتواند وارد حساب‌های کاربری شما شود.
این برنامه به دلیل استفاده از بروزترین و قوی‌ترین سیستم‌های رمزنگاری، برنامه‌ ای پریمیوم حساب شده و تنها برای ماه اول رایگان است و هزینه ماهانه آن ۳.۹۹ دلار است. بدیهی است که اگر امنیت در کار شما جز اولویت های شماست، استفاده از این برنامه توصیه می گردد.

just press record

Just Press Record (iOS: $4.99)

این برنامه بصورت انحصاری برای اکوسیستم اپل به بازار آمده و جزبهترین برنامه‌ آیفون کاری به حساب می آید. این برنامه قابلیت ضبط صدا به صورت سریع، از طریق نوتیفیکیشن ویجت آیفون و یا حتی اپل واچ را دارد. اگر مکالمات شما به زبان‌های اصلی دنیا، مانند انگلیسی است، این برنامه میتواند صداهای ضبط شده را به متن تبدیل کرده و تحویل شما دهد. شما می‌توانید این برنامه را با فضای ابری Icloud هماهنگ سازی کنید.

Otter Voice Meeting Notes

Otter Voice Meeting Notes (Android, iOS: Free)

یک برنامه برای تبدیل صوت به متن. این برنامه هم می‌تواند از میکروفن اصلی ، هم از میکروفن بلوتوث و سیمی استفاده کرد. این برنامه کاملاً به صورت ریل تایم بوده و قابلیت ادیت متن را به شما می دهد. این برنامه برای ضبط ۶۰۰ دقیقه و تبدیل آن به متن کاملاً رایگان بوده و بعد از آن هزینه ماهانه ۹.۹۹ دلار را خواهد داشت.

Memento

Memento (iOS: $3.99)

استفاده کنندگان آیفون، اگر میخواهند ظاهر برنامه‌های یادآور آن‌ها زیبا باشد، باید این برنامه را تست کنند. این برنامه محیطی بسیار زیبا دارد و شما می‌توانید از ویجت آن‌ نیز برای زیبا‌تر شدن محیط کاربری گوشی خود استفاده کنید. این برنامه می‌تواند با ریمایندر اصلی گوشی های آیفون هماهنگ شده و اطلاعات را سینک کند.

24me

24me (iOS: Free)

یک دستیار هوشمند!‌این برنامه می‌تواند قرار ملاقات های شما را مدیریت کند، تقویمی بهتر به شما ارائه کند، قابلیت یادداشت کردن را به شما بدهد. از دیگر امکانات این برنامه ارائه قابلیت To Do است. این برنامه می‌تواند با تقویم های گوگل کلندر، iCal، Exchange و Outlook هماهنگ شود. شما می‌توانید به کمک نوتیفیکیشن های این برنامه، از برنامه‌های آینده و پیش روی خود خبرداشته باشید.
این برنامه از کامل‌ترین و جامع‌ترین اپ های کاری آی او اس بوده و تنها برای این سیستم عامل منتشر شده است.

Trello

Trello (Android, iOS: Free)

ترلو را همه کسانی که کارهای پروژه محور دارند می شناسند. یک بورد دیجیتال که قابلیت شخصی سازی بسیار بالایی دارد. شما می‌توانید در این برد ها هرچیزی، مثل ایده، یادداشت، کار، تصویر و … را قرار دهید. همچنین امکان مدیریت و کار گروهی بر روی یک بورد نیز وجود دارد. ترلو یکی از کامل‌ترین ابزارهای مدیریت تیم و تسک بین اپ های کاری آی او اس و حتی دیگر پلتفرم های موبایل و دسکتاب است.

Slack

Slack (Android, iOS: Free)

اسلک توانسته دنیای پیامرسان ها را به سمت مدیریت گروهی بیشتر و هماهنگی بین تیم ها نزدیکتر کند. شما در این برنامه قابلیت‌های بی‌نظیری مانند زیرگروه ها و اشتراک گذاری فایل‌های هماهنگ شده با سرویس های آسانا، زندسک و بسیاری دیگر را در اختیار دارید.


 

معرفی اپلیکیشن ساز اپتو :

اپتو به طور مداوم خود را به روز می کند و همواره سعی دارد خود را در بالاترین کیفیت نگه دارد. با ساخت ماژول های جدید و ارتقاء سطح کیفی و افزایش امکانات ماژولهای قدیمی این امکان را به کاربران داده می شود که با ویرایش اپلیکیشن شان ، خود را به روز کنند. به روز رسانی های اپتو با توجه به نیاز کاربران و برامده از تعامل با کاربران و دریافت نظر سنجی از آنان است. همچینین اپتو در ورژن جدید خود امکان دریافت امضای اپ (keystore) را برای تمامی کاربرانش فراهم کرده است. به این ترتیب هر کاربر می تواند برای توسعه اختصاصی اپلیکیشنش اقدام کند.

با دانستن این معیارها متوجه شدیم چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم. هم اکنون بدون نیاز به دانش برنامه نویسی خواهید توانست با یک اپ ساز متعهد همراه شوید.

 

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.