در حال بارگذاری

اپلیکیشن آیپد WhatsApp

اپلیکیشن آیپد WhatsApp به زودی منتشر می شود

به نظر می رسد که کار ساخت و طراحی اپلیکیشن مخصوص آیپد WhatsApp به اتمام رسیده و این اپلیکیشن به زودی و پس از تست و بررسی نهایی منتشر می شود. انتظار می رود که این نسخه از طراحی اپلیکیشن آیپد WhatsApp برای تبلت های اندرویدی نیز منتشر شود.

ماه گذشته واتسپ در گزارشی تایید کرده بود که به زودی قابلیت پشتیبانی از چند دستگاهی برای یک حساب کاربری واحد به واتسپ اضافه می شود. حال به نظر می رسد که در همین راستا، اپلیکیشن های مخصوص تبلت واتسپ،‌ که می توان انتظار داشت برای سیستم عامل کروم او اس نیز بهینه شوند به زودی منتشر می شود. در حال حاضر مشخص نیست که این قابلیت محدود به لاگین همزمان یک اکانت بر روی چند دستگاه باشد.

آموزش تماس صوتی و تصویری در نسخه کامپیوتر Whatsapp

با این حال تصویری که از حساب کاربری واتسپ بتا اینفو منتشر شده نشان می دهد که حساب کاربری در حال تست بر روی تبلت آیپد نیز لاگین شده است. در این توییت نوشته شده است که نسخه ی آیپد برای لینک یک حساب کاربری بر روی دو دستگاه در حال تست است و این قابلیت برای پشتیبانی در تبلت های اندرویدی نیز پیشبینی شده است.

اپلیکیشن آیپد WhatsApp

در حال حاضر و در نسخه تستی قابلیت چند دستگاهی، امکان لینک کردن ۴ دستگاه مختلف و یک گوشی موبایل وجود دارد. پس از فعال شدن این قابلیت و استفاده از اپلیکیشن آیپد WhatsApp، نیازی به خارج شدن از حساب کاربری واتسپ از روی گوشی موبایل،‌ یا استفاده از وب اپلیکیشن واتسپ و در دسترس قرار دادن گوشی موبایل نیست. پیش از این اگر می خواستیم از سیستم دیگری به حساب کاربری واتسپ وصل شویم نیاز بود که حتما گوشی ما به اینترنت وصل بوده و پیام ها پس از انتقال به گوشی،‌از آنجا به مرورگر فرستاده شوند. حال در بروزرسانی جدید اپلیکیشن WhatsApp این مساله رفع شده و حتی با گوشی خاموش نیز می توانید با حساب کاربری واتسپ خود در دیگر دستگاه ها کار کنید.

هدف اندروید ۱۲ : رابط کاربری بهتر برای تبلت ها

پس از مشکلاتی که بر سر امنیت واتسپ و قوانین کاربری که به وجود آمد، بسیاری از کاربران واتسپ به سمت اپلیکیشن های رقیب مثل تلگرام رفتند. با اینکه پس از مدتی اکثر این کاربران به واتسپ برگشتند،‌ اما دیدن امکانات بسیار کاربردی اپلیکیشن تلگرام و عدم وجود آنها در واتسپ باعث به وجود آمدن نارضایتی در بین کاربران شده بود. پس از آن واتسپ تصمیم گرفت که اپلیکیشن خود را به روز کرده و به رقبای خود نزدیکتر نماید.

حال واتسپ به سرعت در تلاش است تا قابلیت های موجود در اپلیکیشن های دیگر را نیز به اپلیکیشن خود بیاورد.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.