در حال بارگذاری

بروز رسانی جدید واتس اپ به شما امکان کنترل بیشتری بر روی حریم خصوصی می دهد!

بروز رسانی واتس اپ با قابلیت ارتقا حریم خصوصی در حال انتشار است. اضافه کردن ویژگی جدید حریم خصوصی به نسخه جدید واتس اپ امکان مخفی ماندن از بعضی مخاطبین یا مخفی کردن اطلاعات شما از کاربران خاص را امکان پذیر میکند.

این بروز رسانی واتس اپ که توسط WABetaInfo ارائه شد، گزینه جدیدی را به تنظیمات حریم خصوصی و قسمت آخرین بازدید (Last seen) اضافه می کند. قبلاً، این گزینه به کاربران این امکان را می داد که وضعیت خود را به همه، مخاطبین خود و یا هیچکس نشان دهند. اما گزینه ای که اضافه شده است به نام “My contacts except” به کاربران اجازه می دهد مخاطبین خاصی را به این لیست در اپلیکیشن واتساپ خود و یا نسخه وب اپ آن اضافه کنند که نمی خواهند وضعیت Last seen آنها را ببینند.

قابلیت های بروز رسانی جدید

این بروز رسانی به کاربران امکان کنترل بیشتری بر روی اینکه چه کسی می‌تواند last online کاربر را ببیند، می‌دهد، و شاید راه خوبی برای کنترل حریم خصوصی برای بعضی از افرادی باشد که نمی خواهید پاسخ آنها را بدهید و به کاربر اینطور نمایش داده می‌شود که شما آنلاین نیستید.

با این حال، گزینه مسدود کردن کامل مخاطب برای همیشه نیز وجود دارد و این گزینه بیشتر به عنوان یک “soft block” عمل می کند.

این گزینه ها برای نمایش عکس پروفایل و بخش About نیز وجود دارد.

بروز رسانی واتس اپ

همانطور که در تصویر بالا اشاره شده است، اگر وضعیت آخرین بازدید خود را از کسی پنهان کنید، همچنین نمی توانید شما هم وضعیت او را ببینید. با این حال، WABetaInfo یادآوری می کند که تمام این محدودیت های بالا در مورد عکس پروفایل یا بخش About اعمال نمی شود.

این ویژگی به تدریج برای برخی از کاربران در بهترین تلفن‌های اندرویدی عرضه می‌شود و میتوانند از این قابلیت استفاده کنند.

در نسخه iOS 15.2 ویژگی خلاصه نوتیفیکیشن ها اضافه شد

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.