در حال بارگذاری

خلاصه نوتیفیکیشن آیفون

در نسخه iOS 15.2 ویژگی خلاصه نوتیفیکیشن ها اضافه شد

پس از انتشار iOS 15.1 در اوایل هفته جاری، اپل امروز اولین نسخه توسعه دهنده خود یعنی iOS 15.2 را منتشر کرد که برخی تغییرات آن مرتبط با حریم خصوصی است. همچنین، در این به روز رسانی قابلیت نمایش خلاصه نوتیفیکیشن آیفون در صفحه قفل اپلیکیشن آیفون و آیپد طراحی شده است.

آموزش ماژول نوتیفیکیشن پوش پل

خلاصه نوتیفیکیشن ها یکی از ویژگی‌های جدیدی است که با اولین نسخه iOS 15 معرفی شد و به کاربران اجازه می‌دهد تا تمام اعلان‌هایی را که به نظرشان چندان مهم نمی باشد را در یک زمان و یک مکان روی صفحه قفل نمایش دهند. حتی با وجود اینکه Notification Summary یک ویژگی نسبتاً جدید است، اپل قبلاً آن را با iOS 15.2 بتا طراحی کرده است.

ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی با اپلیکیشن ساز اپتو

اپل ویژگی خلاصه نوتیفیکیشن ها را چگونه توصیف می کند:

مجموعه ای مفید از اعلان های خود را دریافت کنید که روزانه، صبح و عصر، یا در زمانی که شما انتخاب می کنید برنامه ریزی شده است. خلاصه به صورت هوشمند بر اساس اولویت مرتب شده است و مرتبط‌ترین اعلان‌ها در بالا قرار دارد، بنابراین می‌توانید به‌سرعت اعلان موردنظر را پیگیری کنید.

خلاصه نوتیفیکیشن آیفون

همانطور که از اسکرین شات ها می بینید، خلاصه نوتیفیکیشن جدید دارای بخش های های شناور با رنگ نماد همان اپلیکیشن است. وقتی قسمت نوتیفیکیشن را باز میکنید، همه اعلان‌ها به جای نمایش جداگانه مانند iOS 15.0 و iOS 15.1 در یک بخش نمایش داده می‌شوند.

ویژگی های دیگر iOS 15

iOS 15 تمرکز زیادی روی بهبود اعلان‌ها داشته است. علاوه بر خلاصه نوتیفیکیشن، آخرین نسخه سیستم عامل موبایل اپل همچنین دارای حالت فوکوس جدید، بنرهایی با طراحی جدید و هشدارهای حساس به زمان و موارد دیگر است.

در به‌روزرسانی اپلیکیشن موبایل iOS 15.2، برای گزارش حریم خصوصی برنامه جدیدی در برنامه تنظیمات iOS اضافه شده است. در آنجا، کاربران می توانند دسترسی داده ها به برنامه ها، از جمله برنامه های شخصی و برنامه های خود اپل را مشاهده کنند. iOS 15.2 در حال حاضر فقط برای توسعه دهندگان در دسترس است و مشخص نیست چه زمانی این به روز رسانی برای عموم منتشر می شود.

iOS 15.2 بتا ویژگی گزارش دادن حریم خصوصی برنامه را اضافه کرد

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.