در حال بارگذاری

هزینه طراحی و ساخت اپلیکیشن

چرا هزینه طراحی و ساخت اپلیکیشن بالاست؟

وقتی به ایده ی خوبی برای طراحی اپلیکیشن و ساخت آن می رسیم، مشکل اصلی خودش را نشان می دهد. ما هیچ اطلاعی از نحوه ساخت اپلیکیشن موبایل نداریم! در اینجاست که شروع به سرچ در مورد ساخت اپلیکیشن اندروید، یا ساخت اپلیکیشن IOS می کنیم تا ببینیم چگونه می توانیم به این دنیا وارد شویم. اما مساله اینجاست که متوجه می شویم هزینه طراحی و ساخت اپلیکیشن بسیار بالاست. در این مطلب هزینه های مربوط به ساخت اپلیکیشن را باز کرده و به جزئیات برای شما شرح می دهیم.

 

ارتباط با یک تیم برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل

اگر شما از اپلیکیشن ساز هایی مثل سایت اپتو، که کار طراحی اپلیکیشن موبایل را راحت و ارزان می کنند استفاده نکنید، نیاز به تیمی دارید که برای شما برنامه نویسی کنند. راه حل بعدی و طولانی مدت هم این است که خود برنامه نویسی موبایل را یاد بگیرید. اما اگر نخواهید زمان را بکشید،باید از تیم هایی استفاده کنید که در این امر متخصص هستند و سال ها سابقه ساخت اپ موبایل را دارند. این تیم ها باید طراح گرافیک، برنامه نویس، مدیر تیم برنامه نویسی و … داشته باشند. هر چقدر که تیم برنامه نویسی تخصصی تر باشد، هزینه ای که آن تیم برای طراحی اپ شما میگیرد بالاتر خواهد بود.

 

تیزهوشی فنی

اینکه برنامه موبایل ساخته شده، در انتها، برنامه ای با کیفیت است یا توسط تیمی ارزان و ناکارآمد ساخته شده به راحتی قابل تشخیص است. هنگامی که شما هزینه ای برای طراحی اپلیکیشن پرداخت می کنید، در اصل در حال پرداخت هزینه کارامدی و تخصص تیم برنامه نویس هستید. این مساله به راحتی خود را در هنگام استفاده از اپلیکیشن موبایل نشان خواهد داد.

 

تجارت مفید تیم برنامه نویسی

اگر تیم برنامه نویسی مورد انتخاب شما، سابقه ساخت صدها برنامه موبایل را داشته باشد، می تواند کمک های بی نظیری در بهبود ایده شما داشته باشد. آنها سال ها در این زمینه کار کرده اند و می دانند کدام کار باعث بهتر شدن و کدام کار باعث بدتر شدن عملکرد برنامه موبایل شما خواهد شد. با همکاری این تیم قوی و با تجربه، شما به گنجینه ای از اطلاعات مفید و راهنمایی های کارا خواهید رسید.

 

سرویس های اضافه

تیم برنامه نویسی کارش این است که اپلیکیشن موبایل شما را، که ایده طراحی آن را داشتید زنده کند. با این حال تیم های حرفه ای در هنگام ساخت اپلیکیشن از تکنیک هایی در طراحی اپلیکیشن ، نوشته های موجود در منو های اپلیکیشن،‌ نوع تصاویر استفاده شده و … استفاده می کند که باعث می شود اپلیکیشن نهایی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. این مسائل خلاقانه اغلب توسط شخصی در آن تیم کار می شود که تخصصی در این زمینه دارد. وجود اشخاص حرفه ای در هر قسمت طراحی اپلیکیشن هزینه را افزایش خواهد داد، اما نتیجه کار را بهتر خواهد کرد

 

بهبود، باگ گیری و مدیریت

مثل هر قسمت دیگر تکنولوژی، تغییرات در برنامه نویسی هم اجتناب ناپذیر است و شما با یکبار نوشتن اپلیکیشن نمی توانید تا همیشه از آن استفاده کنید.

در اپتو نیز هنگام آمدن زبان های برنامه نویسی و فریم ورک های جدید، مثل فلاتر، تمامی ساختار اپلیکیشن ساز اپتو تغییر کرد و با زبان برنامه نویسی دارت،‌ و فلاتر هماهنگ شد. این مساله در هنگام معرفی فلاتر ۲ نیز دوباره انجام گرفته و تمامی تغییرات نسخه جدید آن اعمال شد.

شما نیز اگر طراحی اپلیکیشن خود را به تیمی سپرده باشید، باید از آنها پشتیبانی، به روزرسانی و رفع باگ بخواهید. این قسمت می تواند به هنگام پرداخت هزینه اولیه پرداخت شود، یا بعد از تحویل کار به صورت قرارداد پشتیبانی با تیم برنامه نویسی بسته شود.

 


با استفاده از اپلیکیشن ساز اپتو، ساخت اپلیکیشن از همیشه ارزان تر و ساده تر خواهد بود. شما حتی لازم نیست نگران به روز بودن کدهای اپ ساز اپتو باشید. ما تمامی افزونه های خودمان، و کدهای ساخت اپلیکیشن را مرتبا به روز کرده و با جدیدترین فریمورک های موجود هماهنگ خواهیم شد.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.