در حال بارگذاری

امتیازهای اندروید ویندوز

امتیازهای اندروید ویندوز 11 در اپلیکیشن های بنچمارک رویت شد

ویندوز 11 در تاریخ ۵ اکتبر منتشر خواهد شد. همانطور که پیش از این نیز گفته شده بود، فایل هایی که برای اجرای اپلیکیشن های اندروید بر روی ویندوز لازم است در نسخه ی اولیه ویندوز ۱۱ وجود نخواهد داشت. این قابلیت در سال آینده ی میلادی به ویندوز 11 اضافه خواهند شد. با این حال کسانی که در برنامه ی Windows Insider ثبت نام کرده اند امکان استفاده از این قابلیت را خواهند داشت. حال خبری در مورد رویت شدن امتیازهای اندروید ویندوز 11 در اپلیکیشن های بنچمارک منتشر شده است. به نظر می رسد که طی هفته های آینده، کاربران برنامه Windows Insiders می توانند از این قابلیت استفاده نمایند.

Android Subsystem برای ویندوز 11 در فروشگاه اپلیکیشن مایکروسافت رویت شد

یکی از مشکلاتی که در حال حاضر پیش روی مایکروسافت است، تعداد اپلیکیشن های اندرویدی است که بر روی Microsoft Store منتشر می شوند. با این حال انتظار می رود که پس از عرضه ویندوز 11 این مشکل تا حدود زیادی حل شود و تعداد اپلیکیشن های Microsoft Store به تعداد اپلیکیشن های موجود در پلی استور گوگل نزدیکتر شود.

Android Subsystem برای ویندوز 11 در فروشگاه اپلیکیشن مایکروسافت رویت شد

مایکروسافت برای بهبود و تسریع سرعت انتشار اپلیکیشن ها در مایکروسافت استور،‌ تصمیم گرفته که از فروشگاه اپلیکیشن آمازون استفاده نماید و پس از فعال شدن این قابلیت، اپلیکیشن های اندرویدی که در مایکروسافت استور رویت می شوند، از فروشگاه اپلیکیشن آمازون بصورت مستقیم قابل دانلود هستند. حال با توجه به تست های مایکروسافت در مورد این قابلیت، بنچمارک هایی از امتیازهای اندروید ویندوز 11 در اپلیکیشن های بنچمارک منتشر شده که در ادامه تصویری از این نمرات را با هم میبینیم:

امتیازهای اندروید ویندوز 11
امتیازهای اندروید ویندوز 11 در اپلیکیشن های بنچمارک

نتایجی که در تصاویر بالا مشاهده می کنید بازه ی بسیار بزرگی را شامل می شوند. این مساله به دلیل اختلاف پردازنده و رم موجود در کامپیوترهایی است که این ساب سیستم ها با آن تست شده اند. با این حال امتیاز های منتشر شده در بهترین حالت ۴۹۰۸ امتیاز بوده که می توان آن را از نظر قدرت با Snapdragon 865 که یکی از بهترین پردازنده های موبایل است مقایسه نمود. پیش از این اعلام شده بود که برای عملکرد بهتر اندروید در ویندوز 11 نیاز است که حداقل ۸ گیگابایت رم داشته باشید.

البته برای بهترین عملکرد داشتن ۱۶ گیگابایت رم پیشنهاد می شود.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.