در حال بارگذاری

android subsystem

Android Subsystem برای ویندوز 11 در فروشگاه اپلیکیشن مایکروسافت رویت شد

ویندوز 11 در تاریخ ۵ اکتبر منتشر خواهد شد. با این حال در نسخه ی بتای این سیستم عامل، یکی از مهم ترین قابلیت های آن یعنی اجرای اپلیکیشن های اندروید در نسخه ی بتا وجود ندارد. حال به نظر می رسد که Android Subsystem از طریق فروشگاه اپلیکیشن مایکروسافت در دسترس باشد.

بهترین فریمورک های طراحی اپلیکیشن اندروید در سال ۲۰۲۱

پیش از این مایکروسافت اعلام کرده بود که استفاده از اپلیکیشن های اندروید در نسخه ای ابتدایی سیستم عامل ویندوز 11 در دسترس نخواهد بود. به نظر می رسد که این شرکت به زمان بیشتری برای تست و توسعه Android Subsystem در سیستم عامل ویندوز 11 داشته باشد. طبق گفته ی توسعه دهندگان و تسترهای نسخه ی بتای ویندوز 11، این قابلیت به صورت آزمایشی در اواخر ماه جاری قابل استفاده خواهد بود.

طراحی ویندوز 11 لو رفت | تصاویری از طراحی اپلیکیشن های نسخه جدید ویندوز

حال پیش از رسیدن به زمان تعیین شده، Android Subsystem های لازم برای سیستم عامل ویندوز در استور مایکروسافت مشاهده شده اند. برای مشاهده این نرم افزار لازم است که نسخه ی ۲۲۰۰۰ از سیستم عامل ویندوز 11 را نصب داشته باشید. به نظر می رسد که مایکروسافت در حال آماده سازی برای اضافه کردن اپلیکیشن های بیشمار اندروید به استور مایکروسافت است.

ساخت اپلیکیشن اندروید برای ویندوز 11

در حال حاضر با نصب این ساب سیستم ها اتفاق خاصی نمی افتد و تنها با یک نرم افزار با صفحه سیاه مواجه می شوید. طبق سخت افزار مورد نیاز منتشر شده برای این نرم افزار،‌ به ۸ گیگابایت رم برای اجرای اپلیکیشن های اندروید نیاز خواهید داشت. با این حال خبرهایی در مورد اینکه این نرم افزار قابل نصب بر روی سیستم هایی با ۴ گیگابایت رم نیز منتشر شده است.

همانطور که می دانید،‌اپلیکیشن های اندروید موجود در اپ استور از فروشگاه اپلیکیشن آمازون استفاده خواهد کرد. همچنین قابلیت نصب فایل های APK نیز در نسخه های نهایی سیستم عامل ویندوز ۱۱ به این سیستم عامل اضافه خواهد شد.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.