در حال بارگذاری

طراحی ویندوز 11

طراحی ویندوز 11 لو رفت | تصاویری از طراحی اپلیکیشن های نسخه جدید ویندوز

با توجه به تصاویر جدید منتشر شده از طراحی ویندوز 11، به نظر می رسد که زبان طراحی این نسخه از سیستم عامل ویندوز، بسیار به Windows 10X نزدیک باشد. تصاویر این سیستم عامل توسط سایت Baidu لو رفته و حال اکثر سایت های خبری حوزه تکنولوژی در حال منتشر کردن این تصاویر از طراحی اپلیکیشن ها در نسخه جدید ویندوز 11 هستند.

به نظر می رسد که بزرگترین تغییر در ظاهر این سیستم عامل، در نواروظیفه یا تسک بار پایین است. آیکن ها در این نسخه از سیستم عامل به صورت وسط چین طراحی شده اند. همچنین طراحی منوی استارت نیز دست خوش تغییراتی شده است. از دیگر تغییرات قابل مشاهده در این سیستم عامل می توان به تغییرات کوچک برای بهبود ظاهر و طراحی ویندوز اشاره کرد.

امکان ساخت اپلیکیشن اندروید برای ویندوز 11 در دست بررسی است

گوشه های گرد شده ی پنجره ها، آیکن های جدید استفاده شده در فایل اکسپلورر، استارت منو جدید، ظاهر تمیزتر و ساده تر صفحه سرچ و طراحی آیکن فلت از تغییرات قابل مشاهده در این نسخه از ویندوز هستند.

طراحی ویندوز 11

 

با توجه به اینکه تصاویر منتشر شده از طراحی ویندوز 11 مربوط به نسخه های اولیه ی این سیستم عامل است، به نظر می رسد که تغییرات بیشتری در راه باشد و ما تنها تعداد کمی از این تغییرات ظاهری را دیده باشیم. برای مثال Action Center و یا حتی فروشگاه مایکروسافت تغییرات ظاهری نداشته و هنوز به مانند نسخه قبلی ویندوز هستند. به نظر می رسد که با پایان کار، طراحی اپلیکیشن های بسیاری در ویندوز تغییرات داشته باشند.

طراحی ویندوز 11

به نظر می رسد که تغییرات در طراحی ویندوز 11 بر پاینه ویندوز 10 باشد و ما شاهد تغییر ظاهر بسیار، مانند آنچه در هنگام معرفی ویندوز 7 نسبت به ویندوز xp تغییر کرده بود نباشیم و تنها رابط کاربری ویندوز 10 را به صورت کمی مدرن تر و زیباتر در نسخه ی 11 ویندوز داشته باشیم.

طراحی آیکون اپلیکیشن ها در آپدیت جدید ویندوز 10 بروز خواهد شد

مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد که پشتیبانی از ویندوز 10 تا سال 2025 ادامه خواهد داشت. با توجه به عرضه این سیستم عامل در سال 2015، ویندوز 10 ده سال عمر مفید خواهد داشت و توسط مایکروسافت به خوبی پشتیبانی شده است. با توجه به اینکه عرضه ویندوز 11، به احتمال زیاد در سال آینده انجام خواهد شد، زمان زیادی برای تصمیم گیری استفاده از ویندوز 11 وجود خواهد داشت.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.