در حال بارگذاری

اندروید برای ویندوز

امکان ساخت اپلیکیشن اندروید برای ویندوز 11 در دست بررسی است

همه ما منتظر معرفی قابلت های جدید ویندوز، در نسخه ی جدید آن، یعنی ویندوز 11 هستیم. به نظر می رسد که مایکروسافت حرف های زیادی برای گفتن در کنفرانس 24 ژوئن سال جاری داشته باشد. یکی از مهم ترین شایعه های درز پیدا کرده، امکان استفاده از اپلیکیشن ساخته شده ی اندروید برای ویندوز 11 است.

ساخت اپلیکیشن آسان با اپتو

به نظر می رسد که مایکروسافت در حال توسعه و ساخت یک شبیه ساز اندروید برای اجرای فایل های اندروید بر روی سیستم عامل ویندوز است. این خبر با توجه به بروزرسانی ای که در ساب سیستم یا زیر سیستم لینوکس موجود در ویندوز بود منتشر شده است. لاگ های دیده شده، دو بار عبارت اندروید را نشان می دهند. یکی از این عبارات fix android emulator window is not movable when no frame. و دیگری Another mentions “fix android emulator window doesn’t move and crash at minimizing است که بصورت کلی به وجود شبیه سازی از اندروید و کار بر روی آن اشاره دارند.

طراحی آیکون اپلیکیشن ها در آپدیت جدید ویندوز 10 بروز خواهد شد

ممکن است که این ساب سیستم ها که برای برنامه نویسان و ساخت اپلیکیشن مورد استفاده قرار می گیرد، تنها در حال تست به این ارورها برخورد کرده است اما امیدواریم وجود ساب سیستم های اندروید در ویندوز و امکان ارائه و ساخت اپلیکیشن اندروید برای ویندوز به واقعیت بپیوندد.

این مساله می تواند کمک بسیاری به مایکروسافت کند و شاهد اضافه شدن اپلیکیشن های زیادی به استور ویندوز مایکروسافت شویم. همین مساله می تواند عملکرد ویندوز برای دستگاه های تاچ اسکرین کوچک، یا تبلت ها را نیز افزایش بخشد. با رخ دادن این مساله، اپلیکیشن هایی که وابستگی زیادی به Google Play Services ندارند می توانند به راحتی به استور یا فروشگاه نرم افزار ویندوز اضافه شوند.

انتشار رقیب کروم او اس از سمت مایکروسافت منتفی شد

این مساله باعث ارزشمندتر شدن ساخت اپلیکیشن اندروید برای برنامه نویسان نیز می شود. وجود میلیون ها کاربر ویندوز می تواند باعث فروش بیشتر اپلیکیشن های آنها شود و در نهایت آنها می توانند با یک بار کد نویسی، اپلیکیشن خود را بین دو تا سه پلتفرم مختلف منتشر کنند.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.