در حال بارگذاری

طراحی آیکون اپلیکیشن

طراحی آیکون اپلیکیشن ها در آپدیت جدید ویندوز 10 بروز خواهد شد

به نظر می رسد که در نسخه جدید از بروزرسانی های ویندوز 10، که با نام Sun Valley منتشر خواهد شد، طراحی آیکون اپلیکیشن ها تغییر کرده باشد. جدا از تغییرات صورت گرفته، بسیاری از آیکون هایی که از ویندوز 95 همراه ویندوز بودند، مانند آیکون فلاپی، این سیستم عامل را ترک می کنند.

طراحی و ساخت اپ بدون کد نویسی | اپلیکیشن ساز اپتو

این تغییرات در طراحی اپلیکیشن های ویندوز، آخر سال میلادی 2021 در دسترس ما خواهد بود. Sun Valley را می توان بزرگترین تغییر در زمینه طراحی و رابط کاربری ویندوز، از زمان عرضه ویندوز 10 دانست. به نظر می رسد که در طراحی آیکون های فعلی سعی شده از شکل و ظاهر تکنولوژی در حال حاضر استفاده شود و خبری از آیکون مانیتورهای CRT، یا فلاپی دیسک نخواهد بود.

طراحی آیکون اپلیکیشن
همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید، تغییرات آیکون بر روی فایل Shell32.DLL صورت گرفته که یکی از فایل های اصلی و ماژول های اصلی طراحی آیکون اپلیکیشن ها از زمان ویندوز 95 تا به امروز بوده است. مساله دیگری که در تصویر بالا قابل مشاهده است، استفاده از رنگ آبی رنگ خاصی است که به نظر می رسد قرار است در نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز 10، به شکل زیادی در سیستم عامل به کار برده شود.

نسخه دوم فلاتر معرفی شد | گوگل : پشتیبانی از دسکتاپ و وب اپ ها اضافه می‌شود

در بروزرسانی های اخیر ویندوز 10، مایکروسافت تلاش کرده تا طراحی اپلیکیشن های پیش فرض ویندوز، مانند تنظیمات و فایل منیجر خود را تا حد کمی بهبود ببخشد و بروز کند. در نسخه قبلی طراحی های مربوط به آیکن سطل بازیافت، کامپیوتر اصلی و داکیومنتس تغییرات محسوسی کرده بود.

طراحی اپلیکیشن توئیتر در نمایش تصاویر بروز شد

با این حال تغییرات انجام شده در بروزرسانی Sun Valley تنها به موارد نشان داده شده در تصویر بالا خلاصه نخواهد شد و حتی ممکن است آیکون هایی که نمایش داده شده نیز تغییر کنند. تا انتشار نسخه Sun Valley زمان زیادی مانده و به نظر می رسد مایکروسافت تا زمان انتشار، تمرکز خود را تنها بر روی طراحی دوباره ویندوز 10 و بروز کردن آن خواهد گذاشت.

آی او اس ۱۴.۴ منتشر شد

با انتشار آخرین نسخه های سیستم عامل رقیب مثل مک او اس و نسخه های پرطرفدار لینوکس، تغییرات زیادی در رابط کاربری صورت گرفته بود. همین مساله باعث شده مایکروسافت نیاز به یک بازطراحی را احساس کند. در دنیای سیستم عامل های لینکوس، انتشار نسخه 40 ام از رابط کاربری Gnome باعث شده بود که بعد از چند سال، کاربران لینوکس حس و حال تازه ای در استفاده از این سیستم عامل داشته باشند.

گوگل پلی استور با قابلیت نصب سریعتر برنامه ها بروز شد

کاربران مک نیز همواره در بروزرسانی های بزرگ خود تغییرات ظاهری کوچک و بزرگی داشته اند و اپل همواره سعی داشته حس و حال کار با سیستم عامل را برای کاربرانش بروز و تازه نگه دارد.

البته تلاش های اخیر مایکروسافت تنها به دلیل طراحی های جدید سیستم عامل مک و لینوکس نیست. یکی دیگر از مشکلاتی که مایکروسافت اخیرا با آن مواجه شده، لپ تاپ های اپلی است که با چیپست اختصاصی اپل به بازار آمده اند.

بروزرسانی تلگرام با قابلیت های جدید منتشر شد | چت صوتی، پرداخت و..

این لپ تاپ ها که با معماری ARM ساخته و طراحی شده اند، توانسته اند از نظر کیفیت، سرعت و مصرف انرژی با اختلاف زیادی لپ تاپ های اینتلی و AMD را پشت سر بگذارند. همین مساله باعث شده که بسیاری از کاربران به فکر کوچ کردن به سمت اکوسیستم اپل و مک بی افتند.


پشتیبانی قوی اپتو

مجموعه ی اپتو دارای تیم پشتیبانی مجزایی است که شما را پیش از شروع ساخت اپتو راهنمایی می کند. پشتیبانی مجموعه تا انتشار اپتان در مارکت های معتبر با شما همراه خواهد بود. همچنین بعد از انتشار اپ تا زمانی که پنل فعالی در اپتو داشته باشید با بروز هر مشکل یا درصورت پیش آمد سوالی برای شما، در کنارتان خواهد بود.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.